Najpopularniejsze tematy:

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

Premium

Subskrybenci wiedzą więcej!

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>
Zobacz, jak Genesys DX pomógł LPP podbić rynek

LPP jest przykładem firmy, która po wybuchu pandemii praktycznie z dnia na dzień musiała zapewnić skalowalność swojego biznesu. Było to możliwe dzięki przejściu z rozwiązań on premise do chmury obliczeniowej. Dzięki wykorzystaniu narzędzi Genesys DX udało się obsłużyć większe zainteresowanie klientów i wykorzystać przewagi konkurencyjne na rynku.

Przykład LPP pokazuje, że warto podejmować śmiałe i odważne decyzje. Firma ma swoje siedziby w 15 lokalizacjach, co stanowiło dodatkowe utrudnienie. Jednak dzięki rozwiązaniom chmurowym Genesys DX wdrożonym przez Silky Coders (firma IT z grupy kapitałowej LPP), możliwe stało się zapewnienie elastyczności w kontekście lepszego przydzielania zasobów i obsługi zwiększonego ruchu. Przedstawiciele firmy podkreślają, że przyszłością są nowe technologie, a w szczególności wspierane przez sztuczną inteligencję czatboty i voiceboty, które znacznie ułatwiają kontakt z klientem.

Podczas E‑commerce Summit gośćmi Małgorzaty Gawrysiak byli Michał Łunkiewicz z Silky Coders i Dawid Telepski z LPP oraz Radosław Dudka z Unima 2000. Obejrzyj wywiad przeprowadzony przez dyrektor generalną Genesys Polska, aby dowiedzieć się:

  • w jaki sposób LPP za pomocą rozwiązań chmurowych udało się zwiększyć sprzedaż,

  • jak wyglądał proces wdrożenia systemu Genesys DX,

  • jakie ograniczenia rozwiązań on premise utrudniają skalowanie biznesu,

  • jak zapewnić wielkoanałowe dotarcie do klienta.

Małgorzata Gawrysiak

General Manager, Genesys Polska.Od ponad 16 lat buduje i wdraża rozwiązania Customer Experience. W swojej działalności wspiera nieustannie rozwój klientów w zakresie rozwiązań Contact Center, Customer Experience, Strategicznej Optymalizacji Procesów oraz Zarządzania Efektywnością firmy.

Polecane artykuły


Najpopularniejsze tematy