Streszczenie: Zdalne potwierdzanie tożsamości staje się niezbędnym elementem w procesach biznesowych, szczególnie w kontekście rosnącej digitalizacji i wymagań związanych z bezpieczeństwem. Dzięki technologii umożliwiającej zdalną weryfikację, przedsiębiorstwa zyskują narzędzie, które pozwala na bezpieczne przeprowadzanie transakcji, zawieranie umów czy udzielanie dostępu do danych. Metody te są szybkie, wygodne i mniej podatne na błędy ludzkie, co przekłada się na większą efektywność i obniżenie ryzyka oszustw. Zdalne potwierdzanie tożsamości obejmuje różne technologie, takie jak biometria, uwierzytelnianie wieloskładnikowe czy rozpoznawanie twarzy, które wciąż ewoluują, aby sprostać nowym wyzwaniom rynku.
Usługi zaufania oraz identyfikacji elektronicznej są istotnym elementem transformacji cyfrowej. Firmy decydujące się na wdrażanie nowych rozwiązań technologicznych czeka wiele wyzwań – jednym z nich jest elektroniczna identyfikacja klienta.
W ostatnich miesiącach nastąpił intensywny rozwój narzędzi ułatwiających proces elektronicznej identyfikacji klientów, a przedsiębiorstwa decydowały się na rozwiązania, które umożliwiły zdalną komunikację z klientami, a nawet zawieranie umów oraz świadczenie usług online, bez konieczności bezpośredniego kontaktu.
KIR, główny dostawca technologii dla sektora bankowego, stworzył uniwersalną i bezpieczną usługę do zdalnego potwierdzania tożsamości, która opiera się na bankowości elektronicznej – mojeID.
Dzięki mojeID:
zaoszczędzisz czas;
zadbasz o bezpieczeństwo swojej firmy
rozwiniesz świadczenie swoich usług online.
Zapraszamy do obejrzenia solidnego, merytorycznego webinarium, podczas którego eksperci wyjaśniają, na czym polega elektroniczna identyfikacja klienta i jak może to wpłynąć na rozwój każdej firmy:
W webinarium udział wzięli:
Dariusz Bogdański, Kierownik Projektu w Orange Polska
Maciej Makuszewski, Dyrektor Strategii w Totalizatorze Sportowym
Piotr Tomasik, Dyrektor Biura Sprzedaży Centralnej w KIR
Piotr Wichowski, Dyrektor Linii biznesowej usługi identyfikacji w KIR
Paweł Wieszała, Dyrektor Departamentu Obsługi Klientów w Aegon

