Reklama
OFERTA SPECJALNA na NAJWYŻSZY pakiet subskrypcji! Wersję Platinum - OFERTA LIMITOWANA
Analityka i Business Intelligence

Webinarium: Automatyzacja sprzedaży w kanale partnerskim. Część 1

1 czerwca 2021 2 min czytania
Partner publikacji: Salesforce
Webinarium: Automatyzacja sprzedaży w kanale partnerskim. Część 1

Streszczenie: Webinarium „Automatyzacja sprzedaży w kanale partnerskim. Część 1” koncentruje się na usprawnieniu sprzedaży poprzez partnerów zewnętrznych. Eksperci przedstawiają rozwiązania, które pozwoliły firmom zwiększyć sprzedaż w kanale partnerskim średnio o 22%. Poruszane są zagadnienia dotyczące szybkiego i jakościowego onboardingu partnerów, ułatwienia pracy przedstawicielom handlowym oraz oszczędności ich czasu. Omówione zostają także metody usprawnienia procesu wdrażania partnerów za pomocą platform automatyzujących zadania manualne oraz sposoby monitorowania wskaźników biznesowych handlowców i partnerów, umożliwiające szybką reakcję na zmiany. mitsmr.pl+3mitsmr.pl+3mitsmr.pl+3mitsmr.pl+1mitsmr.pl+1

Pokaż więcej

Twoja firma sprzedaje produkty lub usługi poprzez partnerów zewnętrznych? Chcesz usprawnić sprzedaż w kanale partnerskim i poszerzyć sieć partnerów, ale brakuje Ci odpowiednich narzędzi?

Twoja firma sprzedaje produkty lub usługi poprzez partnerów zewnętrznych? Chcesz usprawnić sprzedaż w kanale partnerskim i poszerzyć sieć partnerów, ale brakuje Ci odpowiednich narzędzi? Jeśli tak, to webinarium jest zdecydowanie dla Ciebie! Poznaj wprost od ekspertów rozwiązania, dzięki którym firmy podniosły sprzedaż w kanale partnerskim o średnio 22%. Otrzymasz także odpowiedź na pytanie, jak budować i utrzymywać wartościowe relacje z partnerami, zwłaszcza w trybie pracy zdalnej.

Obejrzyj webinarium „MIT Sloan Management Review Polska”, z którego dowiesz się:

  1. W jaki sposób zadbać o szybki i jakościowy onboarding partnerów?

  2. Jak ułatwić pracę Twoich przedstawicieli handlowych i oszczędzić ich czas?

  3. Jak usprawnić proces wdrażania partnerów dzięki platformie zapewniającej automatyzację i eliminującej manualne zadania

  4. W jaki sposób monitorować wskaźniki biznesowe Twoich handlowców i partnerów oraz szybko reagować na zmiany?

O autorach
Tematy

Może Cię zainteresować

Królicze nory i piękny problem AI: Jak Reddit poprawia personalizację reklam

Vishal Gupta, menedżer ds. inżynierii uczenia maszynowego w Reddit , wyjaśnia, jak platforma radzi sobie z miliardem postów i 100 000 społeczności. Kluczem jest sztuczna inteligencja, która nie tylko pomaga użytkownikom odkrywać niszowe treści , ale także rewolucjonizuje trafność reklam. To delikatna sztuka balansu między eksploracją a eksploatacją , celami reklamodawców a doświadczeniem użytkownika oraz między treściami generowanymi przez AI a autentyczną ludzką rozmową, która – zdaniem Gupty – staje się przez to jeszcze cenniejsza.

Koniec ery tradycyjnych wyprzedaży: liczy się już nie tylko cena

Sezon wyprzedaży 2025 pokazał już na starcie, że tradycyjne strategie rabatowe przestają działać.  Najnowsze badanie BCG dowodzi, że wchodzimy w erę „aktywnego konsumenta”, który nie podąża już ślepo za rabatami. Zamiast tego domaga się transparentności i realnej wartości. Dzieje się tak gdyż konsumenci masowo uzbroili się w generatywną sztuczną inteligencję do weryfikowania promocji i szukania realnej wartości. Dlatego Twoim największym konkurentem nie jest inna firma, lecz osobisty agent AI Twojego klienta.

Multimedia
Co nam się wmawia na temat sztucznej inteligencji?

Jakie narracje słyszymy na temat sztucznej inteligencji i co one z nami robią i jakie wywołują skutki? Jakie kształtują w nas wyobrażenia, oczekiwania, emocje, obawy i pragnienia? Do jakich zachowań nas mobilizują? Odpowiedzi na te wszystkie pytania szuka w 14 odcinku „Limitów AI” Iwo Zmyślony wraz z Edytą Sadowską oraz Kasią Zaniewską.  Rozmówcy analizują narracje na temat AI oraz o sile perswazji i jej społecznych skutkach.

Pięć cech liderów napędzanych technologią Pięć cech liderów napędzanych technologią

W dobie gwałtownych zmian technologicznych to CEO, którzy aktywnie zdobywają kompetencje cyfrowe i odważnie redefiniują swoje modele biznesowe, wyznaczają nową jakość przywództwa. Odkryj, jak pięć cech liderów napędzanych technologią przekłada się na przewagę konkurencyjną i trwały wzrost firmy.

Magazyn
Premium
Dlaczego uważni liderzy lepiej zarządzają zmianą
Samoświadomi i opanowani menedżerowie skuteczniej przeprowadzają swoje zespoły przez okresy niepewności związanej ze zmianami kierunku działania organizacji. Wdrażanie strategicznych zmian ma ogromny wpływ na wyniki przedsiębiorstw. Niezależnie od tego, czy chodzi o zwinne wykorzystanie nowej szansy rynkowej, czy o budowanie długoterminowej odporności. Wielu liderom jest jednak trudno skutecznie przeprowadzić zespół przez ten proces. Takie inicjatywy […]
Premium
W erze cyfrowej zaangażowanie nabiera nowego znaczenia

Automatyzacja bez ludzi nie działa. W erze AI to zaangażowanie, odpowiedzialność i zaufanie stają się nową walutą innowacyjnych organizacji.

chiński e-commerce i social commerce
Premium
Superaplikacje, social commerce i AI, czyli chiński przepis na sukces w e-handlu

Superaplikacje, handel społecznościowy i sztuczna inteligencja tworzą w Chinach nowy model handlu. Ashley Dudarenok tłumaczy, dlaczego przyszłość e-commerce należy do zintegrowanych ekosystemów i inteligentnych agentów AI.

Premium
Zaangażowania można się nauczyć

Zaangażowanie to nie magia, lecz kompetencja. Można je trenować – tak jak empatię, odpowiedzialność czy współpracę – pod warunkiem, że liderzy stworzą ku temu właściwe warunki.

strategie ochrony innowacji
Premium
Jak chronić innowacje przed kopiowaniem

Jak skutecznie bronić innowacji przed kopiowaniem? Czasem wystarczy mądrze zaprojektować produkt – tak, by jego kluczowych elementów nie dało się łatwo odtworzyć ani wykorzystać.

Premium
Efekt domina w zarządzaniu dobrostanem

Kultura dobrostanu staje się nowym filarem przywództwa. Firmy, które inwestują w wellbeing liderów i zespołów, uruchamiają efekt domina – rozwijają kompetencje, wzmacniają kulturę organizacyjną i budują przewagę na rynku.

Materiał dostępny tylko dla subskrybentów

Jeszcze nie masz subskrypcji? Dołącz do grona subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Subskrybuj

Newsletter

Otrzymuj najważniejsze artykuły biznesowe — zapisz się do newslettera!