Streszczenie: Webinarium „Automatyzacja sprzedaży w kanale partnerskim. Część 1” koncentruje się na usprawnieniu sprzedaży poprzez partnerów zewnętrznych. Eksperci przedstawiają rozwiązania, które pozwoliły firmom zwiększyć sprzedaż w kanale partnerskim średnio o 22%. Poruszane są zagadnienia dotyczące szybkiego i jakościowego onboardingu partnerów, ułatwienia pracy przedstawicielom handlowym oraz oszczędności ich czasu. Omówione zostają także metody usprawnienia procesu wdrażania partnerów za pomocą platform automatyzujących zadania manualne oraz sposoby monitorowania wskaźników biznesowych handlowców i partnerów, umożliwiające szybką reakcję na zmiany. mitsmr.pl+3mitsmr.pl+3mitsmr.pl+3mitsmr.pl+1mitsmr.pl+1
Twoja firma sprzedaje produkty lub usługi poprzez partnerów zewnętrznych? Chcesz usprawnić sprzedaż w kanale partnerskim i poszerzyć sieć partnerów, ale brakuje Ci odpowiednich narzędzi?
Twoja firma sprzedaje produkty lub usługi poprzez partnerów zewnętrznych? Chcesz usprawnić sprzedaż w kanale partnerskim i poszerzyć sieć partnerów, ale brakuje Ci odpowiednich narzędzi? Jeśli tak, to webinarium jest zdecydowanie dla Ciebie! Poznaj wprost od ekspertów rozwiązania, dzięki którym firmy podniosły sprzedaż w kanale partnerskim o średnio 22%. Otrzymasz także odpowiedź na pytanie, jak budować i utrzymywać wartościowe relacje z partnerami, zwłaszcza w trybie pracy zdalnej.
Obejrzyj webinarium „MIT Sloan Management Review Polska”, z którego dowiesz się:
W jaki sposób zadbać o szybki i jakościowy onboarding partnerów?
Jak ułatwić pracę Twoich przedstawicieli handlowych i oszczędzić ich czas?
Jak usprawnić proces wdrażania partnerów dzięki platformie zapewniającej automatyzację i eliminującej manualne zadania
W jaki sposób monitorować wskaźniki biznesowe Twoich handlowców i partnerów oraz szybko reagować na zmiany?

