Jedną z bardziej istotnych zmian, którą wprowadziły ostatnie miesiące, bez wątpienia jest zdalna komunikacja z klientem. Co prawda już wcześniej to rozwiązanie było możliwe, jednak dopiero pandemia COVID‑19 zmusiła firmy i sprzedawców do wykorzystania pełni możliwości jakie oferują narzędzia cyfrowe.
Wprowadzenie spotkań online skutkuje większą liczbą zamykanych transakcji, szybszymi cyklami sprzedażowymi, zmniejszeniem kosztów (w tym m.in. związanych z dojazdami), zwiększeniem dostępności szybkości kontaktu z handlowcem. Co więcej, wirtualny kontakt z klientem pomaga zapewnić lepsze customer experience. Dzięki dostępnym narzędziom łatwiej jest zrozumieć potrzeby klienta i zapewnić odpowiednie doświadczenia.
Aż 76% klientów jest przekonanych, że wirtualne spotkania mogą być tak samo efektywne, jak te tradycyjne, jednak zaledwie 56% sprzedawców podziela tę opinię.
Jak można usprawnić kontakty wirtualne, aby stały się satysfakcjonujące dla klientów, a także bardziej skuteczne? Na to pytanie starała się odpowiedzieć Paula Wąsowska, DBA, ekspert ds. innowacji i strategii, praktyk biznesu w branży wysokich technologii, podczas webinarium „Blaski i cienie wirtualnego kontaktu w sprzedaż”.
Po obejrzeniu webinarium dowiesz się:
Czym różnią wirtualne spotkania z klientami od tradycyjnych kontaktów biznesowych?
Jakie są efektywne narzędzia komunikacji?
Jak przełamać niechęć do wirtualnych spotkań i zmienić nastawienie swoich sprzedawców?
Jak przekonać partnerów biznesowych do wirtualnych spotkań?
Jak wyróżnić się na tle innych i organizować prawdziwie angażujące i przekonujące spotkania online?