Streszczenie: Preferencje klientów w czasach kryzysu znacząco różnią się od tych, które dominują w normalnych warunkach, co zmusza firmy do przemyślenia swoich strategii i dostosowania oferty. Przedstawiono kroki, które pomagają firmom w zmianie modelu biznesowego i oferty wartości, aby lepiej odpowiadały na nową rzeczywistość. Kluczowe jest, by zrozumieć, jak pandemia zmienia oczekiwania konsumentów oraz jak te zmiany mogą wpłynąć na długofalowy rozwój firmy. Dostosowanie oferty wartości to nie tylko odpowiedź na bieżący kryzys, ale również krok w stronę nowej normalności, która kształtuje się w wyniku zmieniających się potrzeb i preferencji rynku.
Preferencje klientów w czasach kryzysu nie przypominają ich normalnych oczekiwań. A to dla więszości firm oznacza konieczność zmiany modelu biznesowego.
Jak zmodyfikować ofertę wartości firmy, by dostosować ją do czasów kryzysu i kształtującej się nowej normalności? Zobacz wykład Agnieszki Węglarz, ekspertki ICAN Institute, która podpowiada, jak w kilku krokach poradzić sobie z tym wyzwaniem.
Wolisz czytać? Wersję tekstową wykładu znajdziesz w najnowszym, czwartym numerze ICAN Management Review. Możesz do niej zerknąć pod tym linkiem.


