Komunikacja
Jak nawiązywać przyjaźnie w pracy
Przyjaźnie w miejscu pracy mogą wzbogacić nasze życie i uczynić nas lepszymi liderami oraz pracownikami, jeśli włożymy wysiłek w kultywowanie naprawdę zdrowych relacji.
Nowa edycja I ❤ Marketing & Technology już w październiku!
22-24 października 2024 w Warszawie odbędzie się XVIII edycja największej konferencji marketingowej w Polsce. Marketerki i marketerzy z całego kraju ponownie spotkają się w Multikinie Złote Tarasy, aby zawalczyć o względy uczestniczek i uczestników, a tym samym… zdobyć upragnioną statuetkę w kształcie serca.
Jak rozwijać umiejętności przyszłości dzięki coachingowi koleżeńskiemu
Coaching koleżeński odgrywa fundamentalną rolę w rozwijaniu kompetencji, których technologia nie może zastąpić.
Co kryje się w nazwie marki?
Czy róża (rose) o innej nazwie (na przykład snose) pachniałaby równie pięknie?
Spójność doświadczeń i dotrzymywanie obietnic przez markę krokiem do budowania zaangażowania klienta
Spójność doświadczeń klientów podczas całej ich podróży z marką – od świadomości poprzez zakup aż po obsługę posprzedażową – jest kluczowa dla sukcesu biznesowego. Brak spójności może prowadzić do frustracji klientów, spadku ich zaufania i w konsekwencji do odejścia do konkurencji.
5 skutecznych strategii, aby uniknąć plotek w miejscu pracy
Zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego plotki w miejscu pracy rozprzestrzeniają się jak pożar? To nie tylko próżna gadanina; to poważny problem, który może być szkodliwy zarówno dla morale, jak i produktywności każdego zespołu.
Powiedz mi, czy mnie słuchasz
Rozmówcy udają, że nas słuchają, używając pozawerbalnych sygnałów demonstrujących ich „uważność”. O tym, jak często ludzie tylko sprawiają wrażenie dobrych słuchaczy oraz o sposobach na naprawdę skuteczne słuchanie rozmawiamy ze współautorką badań o komunikacji, Hanne Collins z Harvard Business School.
Anna Connor - Łakomy: jak tworzyć skuteczne przekazy sprzedażowe?
Ekspertka specjalizująca się w neuronauce społecznej opowiada, jak ważne w tworzeniu przekazów sprzedażowych są emocje.
Pięć sposobów, by dać się zobaczyć i usłyszeć w miejscu pracy
Poruszanie się w złożonym środowisku pracy wymaga przemyślanej strategii, aby Twoje zdanie było wyraźnie słyszane. Od wpływania na kluczowe decyzje, po udział w znaczących projektach oraz umiejętność zaznaczenia swojej obecności są czynnikami skutecznego kierowania karierą. Oto pięć technik, które mają na celu podniesienie Twojej widoczności, dzięki czemu Twoje starania zostaną nie tylko zauważone, ale także docenione.
W pułapce niejasnych oczekiwań
Kontynuujemy nowy cykl multimedialnych studiów przypadków i proponujemy naszym czytelnikom wspólną naukę i zabawę. Ucz się przywództwa i zarządzania razem z nami.
Skup się na fanach marki. Oferta skierowana do wszystkich nie działa!
W spolaryzowanej kulturze pogoń za rynkiem masowym i kierowanie oferty do wszystkich są z góry skazane na porażkę. Najlepszym sposobem na osiągnięcie sukcesu marki jest sprzymierzenie się z subkulturą, która ją pokocha.
Życzenia wielkanocne
Pełnych radości, spokoju Świąt Wielkiej Nocy oraz wiele pomyślności i zawodowych sukcesów, życzy Państwu redakcja MIT Sloan Management Review Polska.
„Rozumiesz, co do ciebie mówię?”. Jak lepiej słuchać
Osoby sprawiające wrażenie zaangażowanych słuchaczy, często nimi się są. Niedawne badania ujawniają, jak łatwo umysł może zbłądzić, gdy kogoś „słuchamy”, i co zrobić, aby temu zapobiec.
Sztuka słuchania: Cicha komunikacja w przywództwie
W obliczu złożonego i dynamicznego środowiska współczesnego przywództwa, gdzie komunikacja i dyskusje często dominują w przestrzeniach decyzyjnych, wartość i potencjał strategicznego milczenia pozostaje często niedoceniony i niewykorzystany. Milczenie w swojej prostocie niesie ze sobą elokwencję i siłę, które znacząco mogą zwiększyć skuteczność przywódcy. Poprzez zgłębianie wielowarstwowości milczenia, możemy odkryć jego potencjał transformacyjny w przywództwie.
Demaskowanie makiawelizmu: 3 sposoby radzenia sobie z manipulacją w miejscu pracy
Przezwyciężenie makiawelizmu w miejscu pracy to wieloaspektowe i złożone wyzwanie. Wymaga nie tylko głębokiego zrozumienia ludzkich zachowań, ale także strategicznego podejścia do zarządzania relacjami międzyludzkimi.
Lekcja komunikacji: Jak skutecznie zaangażować ludzi w reskilling
Jak liderzy mogą mówić o programach przekwalifikowania, aby zmotywować ludzi do działania? Skorzystaj z poniższych porad, które są wynikiem eksperymentu przeprowadzonego w Vodafone.
Raport PZU „Epoka nowych doświadczeń”: jak technologia rewolucjonizuje doświadczenia klienta
W dzisiejszym świecie, gdzie konkurencja między firmami rośnie, a klienci stają się coraz bardziej wymagający i świadomi swoich potrzeb, Customer Experience (CX) jest jednym z kluczowych elementów sukcesu biznesowego. Obecnie klienci oczekują nie tylko optymalizacji procesu zakupowego, ale także coraz bardziej spersonalizowanych i zintegrowanych doświadczeń. Najnowszy raport CX „Epoka nowych doświadczeń”, przygotowany przez PZU, przedstawia kluczowe trendy i innowacje, które kształtują obecny krajobraz Customer Experience, a także wskazuje na technologie, które przyczyniają się do jego rozwoju. Jak będą wyglądały relacje z klientem w przyszłości za 5, 10, 15 lat? Autorzy raportu poszukali odpowiedzi również na to pytanie.
Co robić, gdy nie cenisz swojego szefa?
Poruszanie się w środowisku zawodowym nie jest łatwym zadaniem, zwłaszcza w obliczu wyzwania, jakim jest zarządzanie różnorodnością w relacjach z przełożonymi. Złożoność niuansów wynikających z rozbieżnej etyki pracy, stylów komunikacji lub różnic osobowościowych może skutkować napięciami w miejscu pracy. Podejście do tej delikatnej kwestii wymaga połączenia introspekcji, taktu i strategicznego myślenia.
5 Umiejętności miękkich, które pracownicy powinni doskonalić
Według ekspertów nabycie kompetencji związanych z inteligencją emocjonalną może wzmocnić karierę.
Komunikacja sercem pozytywnych relacji z pracownikami
Na dzisiejszym konkurencyjnym rynku pracy firmy muszą skupić się nie tylko na znalezieniu najlepszych kandydatów, lecz także na budowaniu pozytywnych relacji z nimi, począwszy od rekrutacji po każdy kolejny etap zatrudnienia.