Reklama
OFERTA SPECJALNA na NAJWYŻSZY pakiet subskrypcji! Wersję Platinum - OFERTA LIMITOWANA
Automatyzacja i robotyzacja
Polska flaga

Zobacz, jak Genesys DX pomógł LPP podbić rynek

7 października 2021 2 min czytania
Małgorzata Gawrysiak
Zobacz, jak Genesys DX pomógł LPP podbić rynek

Streszczenie: LPP, a leading company in retail, faced significant challenges after the onset of the pandemic, particularly in scaling its operations. The company successfully transitioned from on-premise solutions to cloud computing, leveraging Genesys DX tools. This change enabled them to handle increased customer demand and tap into competitive advantages in the market. Despite operating from 15 different locations, the integration of cloud solutions by Silky Coders, part of LPP's IT group, ensured flexibility in resource allocation and improved customer service. The company's representatives highlighted the importance of new technologies, especially AI-driven chatbots and voicebots, which have enhanced customer interaction. During the E-commerce Summit, experts discussed how LPP's adoption of cloud solutions boosted sales and the challenges of scaling business operations with on-premise systems.

Pokaż więcej

LPP jest przykładem firmy, która po wybuchu pandemii praktycznie z dnia na dzień musiała zapewnić skalowalność swojego biznesu. Było to możliwe dzięki przejściu z rozwiązań on premise do chmury obliczeniowej. Dzięki wykorzystaniu narzędzi Genesys DX udało się obsłużyć większe zainteresowanie klientów i wykorzystać przewagi konkurencyjne na rynku.

Przykład LPP pokazuje, że warto podejmować śmiałe i odważne decyzje. Firma ma swoje siedziby w 15 lokalizacjach, co stanowiło dodatkowe utrudnienie. Jednak dzięki rozwiązaniom chmurowym Genesys DX wdrożonym przez Silky Coders (firma IT z grupy kapitałowej LPP), możliwe stało się zapewnienie elastyczności w kontekście lepszego przydzielania zasobów i obsługi zwiększonego ruchu. Przedstawiciele firmy podkreślają, że przyszłością są nowe technologie, a w szczególności wspierane przez sztuczną inteligencję czatboty i voiceboty, które znacznie ułatwiają kontakt z klientem.

Podczas E‑commerce Summit gośćmi Małgorzaty Gawrysiak byli Michał Łunkiewicz z Silky Coders i Dawid Telepski z LPP oraz Radosław Dudka z Unima 2000. Obejrzyj wywiad przeprowadzony przez dyrektor generalną Genesys Polska, aby dowiedzieć się:

  • w jaki sposób LPP za pomocą rozwiązań chmurowych udało się zwiększyć sprzedaż,

  • jak wyglądał proces wdrożenia systemu Genesys DX,

  • jakie ograniczenia rozwiązań on premise utrudniają skalowanie biznesu,

  • jak zapewnić wielkoanałowe dotarcie do klienta.

O autorach
Tematy

Może Cię zainteresować

Koniec ery tradycyjnych wyprzedaży: liczy się już nie tylko cena

Sezon wyprzedaży 2025 pokazał już na starcie, że tradycyjne strategie rabatowe przestają działać.  Najnowsze badanie BCG dowodzi, że wchodzimy w erę „aktywnego konsumenta”, który nie podąża już ślepo za rabatami. Zamiast tego domaga się transparentności i realnej wartości. Dzieje się tak gdyż konsumenci masowo uzbroili się w generatywną sztuczną inteligencję do weryfikowania promocji i szukania realnej wartości. Dlatego Twoim największym konkurentem nie jest inna firma, lecz osobisty agent AI Twojego klienta.

Multimedia
Co nam się wmawia na temat sztucznej inteligencji?

Jakie narracje słyszymy na temat sztucznej inteligencji i co one z nami robią i jakie wywołują skutki? Jakie kształtują w nas wyobrażenia, oczekiwania, emocje, obawy i pragnienia? Do jakich zachowań nas mobilizują? Odpowiedzi na te wszystkie pytania szuka w 14 odcinku „Limitów AI” Iwo Zmyślony wraz z Edytą Sadowską oraz Kasią Zaniewską.  Rozmówcy analizują narracje na temat AI oraz o sile perswazji i jej społecznych skutkach.

Pięć cech liderów napędzanych technologią Pięć cech liderów napędzanych technologią

W dobie gwałtownych zmian technologicznych to CEO, którzy aktywnie zdobywają kompetencje cyfrowe i odważnie redefiniują swoje modele biznesowe, wyznaczają nową jakość przywództwa. Odkryj, jak pięć cech liderów napędzanych technologią przekłada się na przewagę konkurencyjną i trwały wzrost firmy.

Magazyn
Premium
Dlaczego uważni liderzy lepiej zarządzają zmianą
Samoświadomi i opanowani menedżerowie skuteczniej przeprowadzają swoje zespoły przez okresy niepewności związanej ze zmianami kierunku działania organizacji. Wdrażanie strategicznych zmian ma ogromny wpływ na wyniki przedsiębiorstw. Niezależnie od tego, czy chodzi o zwinne wykorzystanie nowej szansy rynkowej, czy o budowanie długoterminowej odporności. Wielu liderom jest jednak trudno skutecznie przeprowadzić zespół przez ten proces. Takie inicjatywy […]
Premium
W erze cyfrowej zaangażowanie nabiera nowego znaczenia

Automatyzacja bez ludzi nie działa. W erze AI to zaangażowanie, odpowiedzialność i zaufanie stają się nową walutą innowacyjnych organizacji.

chiński e-commerce i social commerce
Premium
Superaplikacje, social commerce i AI, czyli chiński przepis na sukces w e-handlu

Superaplikacje, handel społecznościowy i sztuczna inteligencja tworzą w Chinach nowy model handlu. Ashley Dudarenok tłumaczy, dlaczego przyszłość e-commerce należy do zintegrowanych ekosystemów i inteligentnych agentów AI.

Premium
Zaangażowania można się nauczyć

Zaangażowanie to nie magia, lecz kompetencja. Można je trenować – tak jak empatię, odpowiedzialność czy współpracę – pod warunkiem, że liderzy stworzą ku temu właściwe warunki.

strategie ochrony innowacji
Premium
Jak chronić innowacje przed kopiowaniem

Jak skutecznie bronić innowacji przed kopiowaniem? Czasem wystarczy mądrze zaprojektować produkt – tak, by jego kluczowych elementów nie dało się łatwo odtworzyć ani wykorzystać.

Premium
Efekt domina w zarządzaniu dobrostanem

Kultura dobrostanu staje się nowym filarem przywództwa. Firmy, które inwestują w wellbeing liderów i zespołów, uruchamiają efekt domina – rozwijają kompetencje, wzmacniają kulturę organizacyjną i budują przewagę na rynku.

Wybieram MIT

Cyfrowa transformacja to dziś nie wybór, lecz konieczność. Jak pokazuje doświadczenie Grupy Symfonia, przemyślane inwestycje w technologie potrafią odmienić kierunek rozwoju firmy i stać się impulsem do trwałej przewagi konkurencyjnej.

Materiał dostępny tylko dla subskrybentów

Jeszcze nie masz subskrypcji? Dołącz do grona subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Subskrybuj

Newsletter

Otrzymuj najważniejsze artykuły biznesowe — zapisz się do newslettera!