Reklama
OFERTA SPECJALNA na NAJWYŻSZY pakiet subskrypcji! Wersję Platinum - OFERTA LIMITOWANA
Analityka i Business Intelligence

Sprint w e-print, czyli rozwój firmy Lexmark w e-commerce

7 października 2021 2 min czytania
Sprint w e-print, czyli rozwój firmy Lexmark w e-commerce

Streszczenie: Lexmark, firma specjalizująca się w technologiach druku i rozwiązaniach e-commerce, podjęła decyzję o znaczącej transformacji swojej strategii sprzedaży online. Proces ten rozpoczął się od stworzenia specjalistycznego zespołu zajmującego się rozwojem e-commerce, który umożliwił lepsze dopasowanie produktów do potrzeb rynku. Kluczowym elementem była zmiana podejścia do kanałów sprzedaży, co pozwoliło na zbudowanie nowoczesnego systemu, wspierającego sprzedaż na różnych platformach internetowych. Zwiększenie inwestycji w automatyzację procesów i optymalizację strony internetowej firmy pozwoliło na usprawnienie obsługi klientów i poprawę ich doświadczeń zakupowych. Lexmark nie tylko zainwestował w rozwój platformy e-commerce, ale również w budowanie silniejszych relacji z klientami i partnerami biznesowymi. Transformacja cyfrowa stała się dla firmy kluczowym narzędziem w walce o utrzymanie konkurencyjności na rynku globalnym.

Pokaż więcej

E‑commerce stał się kluczem do zdobywania nowych klientów i rozwijania marki. Aby jednak osiągnąć sukces, potrzebna jest odpowiednia strategia, której ważnymi elementami są zarówno działania marketingowe, jak i współpraca z innymi firmami pozwalająca zwiększyć potencjał. Dobrym tego przykładem są wspólne działania marek Lexmark i x‑kom.

W 1991 roku Lexmark wydzielił się ze struktur IBM i zajął produkcją drukarek – już od 30 lat firma oferuje produkty i usługi z zakresu druku. W ostatnich latach firma postawiła na e‑commerce, skupiając się na współpracy z partnerami takimi jak x‑kom. Karolina Duchnowska, Open Channel Manager w Lexmark Polska i Jakub Żołędziewski, Key Account Manager w x‑kom, podczas E‑commerce Trends Summit opowiedzieli o rozwoju współpracy obu firm i tym, w jaki sposób zbudować kampanie marketingowe oraz dobrze działającą sprzedaż online.

Po obejrzeniu prezentacji dowiesz się:

  • od czego zacząć budowanie e‑commerce,

  • jak prowadzić skuteczne działania marketingowe,

  • jakie są najważniejsze trendy w handlu internetowym.

Tematy

Może Cię zainteresować

Magazyn
Premium
Dlaczego uważni liderzy lepiej zarządzają zmianą
Samoświadomi i opanowani menedżerowie skuteczniej przeprowadzają swoje zespoły przez okresy niepewności związanej ze zmianami kierunku działania organizacji. Wdrażanie strategicznych zmian ma ogromny wpływ na wyniki przedsiębiorstw. Niezależnie od tego, czy chodzi o zwinne wykorzystanie nowej szansy rynkowej, czy o budowanie długoterminowej odporności. Wielu liderom jest jednak trudno skutecznie przeprowadzić zespół przez ten proces. Takie inicjatywy […]
Premium
W erze cyfrowej zaangażowanie nabiera nowego znaczenia

Automatyzacja bez ludzi nie działa. W erze AI to zaangażowanie, odpowiedzialność i zaufanie stają się nową walutą innowacyjnych organizacji.

chiński e-commerce i social commerce
Premium
Superaplikacje, social commerce i AI, czyli chiński przepis na sukces w e-handlu

Superaplikacje, handel społecznościowy i sztuczna inteligencja tworzą w Chinach nowy model handlu. Ashley Dudarenok tłumaczy, dlaczego przyszłość e-commerce należy do zintegrowanych ekosystemów i inteligentnych agentów AI.

Premium
Zaangażowania można się nauczyć

Zaangażowanie to nie magia, lecz kompetencja. Można je trenować – tak jak empatię, odpowiedzialność czy współpracę – pod warunkiem, że liderzy stworzą ku temu właściwe warunki.

strategie ochrony innowacji
Premium
Jak chronić innowacje przed kopiowaniem

Jak skutecznie bronić innowacji przed kopiowaniem? Czasem wystarczy mądrze zaprojektować produkt – tak, by jego kluczowych elementów nie dało się łatwo odtworzyć ani wykorzystać.

Premium
Efekt domina w zarządzaniu dobrostanem

Kultura dobrostanu staje się nowym filarem przywództwa. Firmy, które inwestują w wellbeing liderów i zespołów, uruchamiają efekt domina – rozwijają kompetencje, wzmacniają kulturę organizacyjną i budują przewagę na rynku.

Wybieram MIT

Cyfrowa transformacja to dziś nie wybór, lecz konieczność. Jak pokazuje doświadczenie Grupy Symfonia, przemyślane inwestycje w technologie potrafią odmienić kierunek rozwoju firmy i stać się impulsem do trwałej przewagi konkurencyjnej.

Premium
Jak zautomatyzować operacje bez nadwyrężania budżetu

Automatyzacja nie musi oznaczać milionowych nakładów. Dzięki tanim i elastycznym technologiom nawet małe firmy mogą usprawnić procesy i zwiększyć produktywność.

środowiska wirtualne w procesie design thinking
Premium
Jak praca zdalna zmienia design thinking

Design thinking wkracza w nowy wymiar. Dzięki środowiskom wirtualnym zespoły mogą współtworzyć, testować i analizować pomysły w czasie rzeczywistym – niezależnie od miejsca i strefy czasowej. To nie tylko narzędzie pracy zdalnej, lecz także przestrzeń do pogłębionej empatii, eksperymentowania i szybszego wdrażania innowacji.

Premium
Strategia zakorzeniona w przyszłości firmy

Technologia bez wizji to tylko narzędzie. Aby automatyzacja miała sens, musi wynikać z celów, wartości i przywództwa – a nie z mody na cyfrowość.

Materiał dostępny tylko dla subskrybentów

Jeszcze nie masz subskrypcji? Dołącz do grona subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Subskrybuj

Newsletter

Otrzymuj najważniejsze artykuły biznesowe — zapisz się do newslettera!