Reklama
Dołącz do liderów przyszłości i zdobądź przewagę! Sprawdź najnowszą ofertę subskrypcji
Więcej w: Strategie marketingowe
Jak Kubota przekształciła klapki w symbol narodowy i czego ta historia może nauczyć liderów
Kompetencje przywódcze

Jak Kubota przekształciła klapki w symbol narodowy i czego ta historia może nauczyć liderów

Co zrobić, gdy pierwszy pomysł na biznes nie przynosi oczekiwanych rezultatów? Jak zbudować markę, która nie tylko przetrwa, ale i rozkwitnie na konkurencyjnym rynku? I wreszcie – jak dbać o siebie, by móc skutecznie prowadzić biznes? Historia reaktywacji marki Kubota dostarcza odpowiedzi na te pytania. Od wyzwania do sukcesu Dla czterech przyjaciół – Aliny Sztoch, Joanny Kwiatkowskiej, Wacława […]

Joanna Koprowska Alina Sztoch
5 września 2024
Czego polscy e-handlowcy mogą nauczyć się od chińczyków?
Premium
Digitalizacja

Czego polscy e-handlowcy mogą nauczyć się od Chińczyków?

Wzrost chińskiego e‑commerce wyznacza nowe standardy w globalnym handlu elektronicznym. Od dynamicznego rozwoju i innowacji technologicznych po efektywne strategie marketingowe – Polska może skorzystać z doświadczeń takich gigantów jak Alibaba czy JD.com. CHIŃSKI RYNEK e‑commerce jest dziś jednym z najdynamiczniej rozwijających się na świecie. Przyciąga uwagę nie tylko ze względu na swoją skalę, lecz także innowacyjnym podejściem do handlu […]

Paulina Kostro
1 sierpnia 2024
Kiedy inwestycje w sztuczną inteligencję zwracają się w marketingu
Premium
Sztuczna inteligencja i uczenie maszynowe

Kiedy inwestycje w sztuczną inteligencję zwracają się w marketingu

Najnowsze badania pokazują, że szefowie marketingu dostrzegają korzyści ze sztucznej inteligencji w trzech kluczowych obszarach: zwiększanie produktywności sprzedaży, wzrost zadowolenia klientów i zmniejszanie ogólnych kosztów marketingu. Od tworzenia treści po kodowanie oprogramowania i segmentację klientów – gorączka wdrażania sztucznej inteligencji wciąż rośnie. Wśród licznych spekulacji mediów, analityków i kadry kierowniczej na temat wpływu AI na przedsiębiorstwa jednak nadal nie […]

Christine Moorman Colleen Hickey
1 czerwca 2024
Czy jesteś pewien, ze właściwie zarzadzasz sprzedażą?
Premium
Klienci i doświadczenia

Czy jesteś pewien, ze właściwie zarzadzasz sprzedażą?

Wybór najważniejszych aktywności sprzedażowych oraz zapewnienie, że są one poprawnie wykonywane przez handlowców, to najlepszy sposób na realizację oczekiwanych wyników sprzedaży. Zarządzanie sprzedażą to złożona dyscyplina biznesowa, skoncentrowana na praktycznym wykorzystaniu zestawu narzędzi, sposobów sprzedaży i koordynowaniu wielu, często różnych, operacji sprzedażowych przedsiębiorstw. Gdy wyniki nie spełniają oczekiwań, firmy zazwyczaj uruchamiają programy naprawcze, wykonując czynności, które […]

tristan tresar
1 grudnia 2023
5 sposobów na pisanie lepszych e-maili
Analityka i Business Intelligence

5 sposobów na pisanie lepszych e-maili

Mimo wielu nowych narzędzi wykorzystanie poczty elektronicznej w pracy wciąż nie słabnie, dlatego odpowiednie pisanie służbowych wiadomości jest dużo ważniejsze, niż się wydaje – może dosłownie zbudować lub załamać karierę. Następnym razem, gdy będziesz pisać e‑maila, wiedz, że podpisanie się na koniec wiadomości zwrotem „dziękuję” zamiast „do zobaczenia jutro” może ujawnić więcej informacji, niż myślisz. Nowe […]

Korn Ferry
26 kwietnia 2023
Święty Graal CRM
Innowacja

Święty Graal CRM

Współczesny klient oczekuje, że jego doświadczenia w sieci będą zintegrowane i aktualizowane w czasie rzeczywistym. Jeśli tak nie jest, czuje się rozczarowany. PRZEZ LATA SPECJALIŚCI pracujący nad programami dla przedsiębiorstw dążyli do tego, aby tworzyć takie rozwiązania, które jak najbardziej napędzają sprzedaż. W pogoni za tym, co wielu nazywa Świętym Graalem CRM, powstawały narzędzia umożliwiające sprawne zarządzanie marketingiem czy […]

Materiał Partnera
1 grudnia 2022
Blaski i cienie performance marketingu
Premium
Analityka i Business Intelligence

Blaski i cienie performance marketingu

Czy skalowanie biznesu za pomocą performance marketingu jest skuteczne? Jeszcze dwa, trzy lata temu odpowiedź byłaby twierdząca. Ale dziś, gdy zmienne otoczenie biznesowe stawia przed marketerami w sieci coraz większe wyzwania, odpowiedź nie jest już tak oczywista. Dowiedz się, jak pokonać coraz wyżej zawieszoną poprzeczkę. Jak zażegnać kryzys informacyjny Jak zażegnać kryzys informacyjny „> shuffle Odtwarzanie […]

1 sierpnia 2022
W e-commerce jedynym pewnikiem jest zmiana
Automatyzacja i robotyzacja

W e-commerce jedynym pewnikiem jest zmiana

Rekordowo wysokie koszty wysyłki, wzrost liczby kanałów, na których sprzedają firmy, oraz rosnąca świadomość w kwestii ekologicznych rozwiązań wpłyną na sposób, w jaki robimy zakupy, jak sprzedajemy oraz jak transportujemy towary. Według Izby Gospodarki Elektronicznej, e‑handel to wciąż przyspieszająca lokomotywa gospodarki cyfrowej. Jak wynika z danych, które przedstawia w raporcie pt. Mr&Mrs e‑Commerce, zrealizowanym we współpracy z Mobile Institute, już […]

Paulina Kostro
1 sierpnia 2022
Jak tworzyć społeczności, a nie tylko media społecznościowe?
Innowacja

Jak tworzyć społeczności, a nie tylko media społecznościowe?

Social media to bardzo ważna przestrzeń nie tylko dla bezpośredniej sprzedaży, ale także dla tworzenia długoterminowego przywiązania do marki. O tym, jak budować społeczności w mediach społecznościowych, by maksymalizować ich pozytywny wpływ na sprzedaż i minimalizować potencjalne zagrożenia, opowiada Artur Lamali, Community Specialist w RocketJobs.pl. Social media stały się naszą codziennością nie tylko w życiu prywatnym, ale także biznesowym. Łatwo więc […]

Maria Korcz Artur Lamali
24 maja 2022
Które marki mogą przyciągnąć klientów z powrotem do sklepów
Premium
Digitalizacja

Które marki mogą przyciągnąć klientów z powrotem do sklepów

Nowe badania pokazują, że konsumenci, którzy z daną marką kojarzą bogactwo kulturowe, wolą zakupy w sklepie niż w internecie. Sklepy detaliczne przeżywają ogromny kryzys spowodowany przez internetowych gigantów handlu, takich jak Amazon, i przez wygodę zakupów online. Pandemia COVID‑19 tylko przyspieszyła tę zmianę, a handel w sieci odpowiada obecnie za ponad 20% zakupów detalicznych, co stanowi znaczący skok w stosunku do sprzedaży […]

Jonathan Z. Zhang
1 maja 2022

Newsletter

Otrzymuj najważniejsze artykuły biznesowe — zapisz się do newslettera!