W cyfrowym świecie klienci mają pod ręką dostęp do porównywarek i forów opinii, co wymusza na producentach pokazywanie jasnych wyróżników oraz konkretnych propozycji wartości dla potencjalnych klientów, nabywców oferowanych dóbr.
W tej sytuacji firmy muszą nie tylko stworzyć unikalną ofertę wartości, która będzie wykraczała poza sam produkt, ale też zaangażować konsumentów w kreowanie tej wartości! Jak nawiązać dialog z klientem oraz komunikować misję i wartości firmy? Jak zbudować i utrzymać lojalność konsumentów? Odpowiedzią na te pytanie jest… współpraca przedsiębiorstw z klientami!
O tym, jak budować wartść oferty, łącząc siły z konsumentami, rozmawialiśmy podczas webinarium networkingowego ICAN Business Insight.
Naszymi ekspertami byli:
Victoria Iwanowska, CEO, agencja [VI:]
Gedymin Radziszewski, konsultant biznesowy, GRDB
Andrzej Stangret, Ddyrektor pionu handlowego, Zarząd Trnasportu Metropolitalnego
Spotkanie prowadziła Lidia Zakrzewska, redaktor zarządzająca „ICAN Management Review”.
Jeśli zatem chcesz dowiedzieć się:
Jakie są sposoby budowania wartości dla cyfrowego klienta?
Co w cyfrowym świecie może być wyróżnikiem oferty?
Jak identyfikować doświadczenia klienta na poszczególnych etapach ścieżki zakupowej?
Od czego zacząć definiowanie propozycji wartości i jak ją wdrożyć?
Jak angażować konsumentów w procesy kreowania wartości?
obejrzyj wideo z naszego webinarium: