Streszczenie: W artykule przedstawiono najlepsze teksty na temat finansów, które pojawiły się w "Harvard Business Review Polska" w 2016 roku. Wśród poruszanych kwestii znajdują się zagadnienia związane z efektywnością w zarządzaniu finansami, takie jak wycena produktów i usług, spadek rentowności a wzrost sprzedaży, oraz skuteczne wdrożenie polityki cenowej. Autorzy dzielą się praktycznymi wskazówkami dotyczącymi zarządzania kosztami, oceny zyskowności, a także strategii cenowych, które mają kluczowe znaczenie dla przedsiębiorstw dążących do optymalizacji swoich wyników finansowych. Zawarte są także refleksje na temat strategii sprzedażowych i sposobów unikania niepotrzebnych strat zysków. Artykuł jest kompendium wiedzy na temat praktycznych rozwiązań finansowych w kontekście zarządzania.
Jak dobrze wycenić produkt lub usługę? Co sprawia, że najlepsi liderzy są tak efektywni? Jak uniknąć spadku zyskowności?
Na te konkretne pytania – i wiele innych – praktyczne i sprawdzone odpowiedzi znajdziecie Państwo w wybranych przez nas artykułach. Poniżej prezentujemy listę najpopularniejszych publikacji z działu Efektywność i finanse, które pojawiły się w „Harvard Business Review Polska” w 2016 roku. Zachęcamy jednocześnie do odkrywania pozostałych materiałów dotyczących efektywności i finansów.
Zapraszamy także do sprawdzenia najlepszych artykułów 2016 roku z innych kategorii:
Przypominamy także, że zalogowani Czytelnicy mogą oznaczać dowolne artykuły jako ulubione (lub do przeczytania na później), tworząc w ten sposób spersonalizowaną listę najlepszych materiałów.
Najlepsze artykuły o strategii 2016
Efektywność i finanse – najlepsze materiały
Przeczytaj najlepsze teksty o #finanse! #2016
Dlaczego tak niewiele firm realizuje cele sprzedażowe
,
Tomasz Nowak PL, Paweł Bombola PL
Część firm już na etapie planowania godzi się ze spadkiem rentowności w zamian za wzrost sprzedaży lub wolumenu.
Jak uniknąć spadku zyskowności?
Martyna Baran PL, Marta Trusiewicz PL
Całkowity Koszt Posiadania: tanio posiąść czy tanio posiadać?
,
Jarosław Gracel PL
Czego nauczyć może nas „szwajcarski zegarek” kosztów i korzyści?
7 filarów skutecznego wdrożenia polityki cenowej
,
Przemysław Białokozowicz PL, Michał Zimiński PL
Cena ma największy wpływ na zyski firmy.

