Reklama
OFERTA SPECJALNA na NAJWYŻSZY pakiet subskrypcji! Wersję Platinum - OFERTA LIMITOWANA
INNOWACJE
Polska flaga

Najlepsze artykuły o finansach 2016

31 grudnia 2016 2 min czytania
Dawid Zaraziński
Najlepsze artykuły o finansach 2016

Streszczenie: W artykule przedstawiono najlepsze teksty na temat finansów, które pojawiły się w "Harvard Business Review Polska" w 2016 roku. Wśród poruszanych kwestii znajdują się zagadnienia związane z efektywnością w zarządzaniu finansami, takie jak wycena produktów i usług, spadek rentowności a wzrost sprzedaży, oraz skuteczne wdrożenie polityki cenowej. Autorzy dzielą się praktycznymi wskazówkami dotyczącymi zarządzania kosztami, oceny zyskowności, a także strategii cenowych, które mają kluczowe znaczenie dla przedsiębiorstw dążących do optymalizacji swoich wyników finansowych. Zawarte są także refleksje na temat strategii sprzedażowych i sposobów unikania niepotrzebnych strat zysków. Artykuł jest kompendium wiedzy na temat praktycznych rozwiązań finansowych w kontekście zarządzania.

Pokaż więcej

Jak dobrze wycenić produkt lub usługę? Co sprawia, że najlepsi liderzy są tak efektywni? Jak uniknąć spadku zyskowności?

Na te konkretne pytania – i wiele innych – praktyczne i sprawdzone odpowiedzi znajdziecie Państwo w wybranych przez nas artykułach. Poniżej prezentujemy listę najpopularniejszych publikacji z działu Efektywność i finanse, które pojawiły się w „Harvard Business Review Polska” w 2016 roku. Zachęcamy jednocześnie do odkrywania pozostałych materiałów dotyczących efektywności i finansów.

Zapraszamy także do sprawdzenia najlepszych artykułów 2016 roku z innych kategorii:

Przypominamy także, że zalogowani Czytelnicy mogą oznaczać dowolne artykuły jako ulubione (lub do przeczytania na później), tworząc w ten sposób spersonalizowaną listę najlepszych materiałów.

Najlepsze artykuły o strategii 2016

Najlepsze artykuły o strategii 2016

Efektywność i finanse – najlepsze materiały

Przeczytaj najlepsze teksty o #finanse! #2016

Dlaczego tak niewiele firm realizuje cele sprzedażowe 

,

Tomasz Nowak PL, Paweł Bombola PL

Część firm już na etapie planowania godzi się ze spadkiem rentowności w zamian za wzrost sprzedaży lub wolumenu.

Jak uniknąć spadku zyskowności? 

Martyna Baran PL, Marta Trusiewicz PL

Całkowity Koszt Posiadania: tanio posiąść czy tanio posiadać? 

,

Jarosław Gracel PL

Czego nauczyć może nas „szwajcarski zegarek” kosztów i korzyści?

7 filarów skutecznego wdrożenia polityki cenowej 

,

Przemysław Białokozowicz PL, Michał Zimiński PL

Cena ma największy wpływ na zyski firmy.

O autorach
Tematy

Może Cię zainteresować

Magazyn
Premium
Dlaczego uważni liderzy lepiej zarządzają zmianą
Samoświadomi i opanowani menedżerowie skuteczniej przeprowadzają swoje zespoły przez okresy niepewności związanej ze zmianami kierunku działania organizacji. Wdrażanie strategicznych zmian ma ogromny wpływ na wyniki przedsiębiorstw. Niezależnie od tego, czy chodzi o zwinne wykorzystanie nowej szansy rynkowej, czy o budowanie długoterminowej odporności. Wielu liderom jest jednak trudno skutecznie przeprowadzić zespół przez ten proces. Takie inicjatywy […]
Premium
W erze cyfrowej zaangażowanie nabiera nowego znaczenia

Automatyzacja bez ludzi nie działa. W erze AI to zaangażowanie, odpowiedzialność i zaufanie stają się nową walutą innowacyjnych organizacji.

chiński e-commerce i social commerce
Premium
Superaplikacje, social commerce i AI, czyli chiński przepis na sukces w e-handlu

Superaplikacje, handel społecznościowy i sztuczna inteligencja tworzą w Chinach nowy model handlu. Ashley Dudarenok tłumaczy, dlaczego przyszłość e-commerce należy do zintegrowanych ekosystemów i inteligentnych agentów AI.

Premium
Zaangażowania można się nauczyć

Zaangażowanie to nie magia, lecz kompetencja. Można je trenować – tak jak empatię, odpowiedzialność czy współpracę – pod warunkiem, że liderzy stworzą ku temu właściwe warunki.

strategie ochrony innowacji
Premium
Jak chronić innowacje przed kopiowaniem

Jak skutecznie bronić innowacji przed kopiowaniem? Czasem wystarczy mądrze zaprojektować produkt – tak, by jego kluczowych elementów nie dało się łatwo odtworzyć ani wykorzystać.

Premium
Efekt domina w zarządzaniu dobrostanem

Kultura dobrostanu staje się nowym filarem przywództwa. Firmy, które inwestują w wellbeing liderów i zespołów, uruchamiają efekt domina – rozwijają kompetencje, wzmacniają kulturę organizacyjną i budują przewagę na rynku.

Wybieram MIT

Cyfrowa transformacja to dziś nie wybór, lecz konieczność. Jak pokazuje doświadczenie Grupy Symfonia, przemyślane inwestycje w technologie potrafią odmienić kierunek rozwoju firmy i stać się impulsem do trwałej przewagi konkurencyjnej.

Premium
Jak zautomatyzować operacje bez nadwyrężania budżetu

Automatyzacja nie musi oznaczać milionowych nakładów. Dzięki tanim i elastycznym technologiom nawet małe firmy mogą usprawnić procesy i zwiększyć produktywność.

środowiska wirtualne w procesie design thinking
Premium
Jak praca zdalna zmienia design thinking

Design thinking wkracza w nowy wymiar. Dzięki środowiskom wirtualnym zespoły mogą współtworzyć, testować i analizować pomysły w czasie rzeczywistym – niezależnie od miejsca i strefy czasowej. To nie tylko narzędzie pracy zdalnej, lecz także przestrzeń do pogłębionej empatii, eksperymentowania i szybszego wdrażania innowacji.

Premium
Strategia zakorzeniona w przyszłości firmy

Technologia bez wizji to tylko narzędzie. Aby automatyzacja miała sens, musi wynikać z celów, wartości i przywództwa – a nie z mody na cyfrowość.

Materiał dostępny tylko dla subskrybentów

Jeszcze nie masz subskrypcji? Dołącz do grona subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Subskrybuj

Newsletter

Otrzymuj najważniejsze artykuły biznesowe — zapisz się do newslettera!