Reklama
OFERTA SPECJALNA na NAJWYŻSZY pakiet subskrypcji! Wersję Platinum - OFERTA LIMITOWANA
INNOWACJE

Pierwsze w historii kompleksowe badanie C-Study 

1 marca 2013 2 min czytania
Władysław Szwoch

Streszczenie: BrakOdpowiedziDlaURL

Pokaż więcej

Na blogu konsultantów Global Business Services IBM Polska, chcemy otwarcie opowiadać o najważniejszych trendach biznesowych, wyzwaniach, z jakimi stykają się na co dzień przedstawiciele kadry zarządzającej.

Ale mówimy po to, aby słuchać.

Od dziesięciu lat w IBM funkcjonuje specjalny dział badawczy, IBM Institute for Business Value, którego głównym zadaniem jest właśnie – słuchanie. Bada on krytyczne trendy biznesowe, aby zapewnić strategiczną wiedzę dla naszych Klientów i rynku. IBV jest jednym z największych biznesowych centrów badawczych na świecie nie będącym częścią uczelni wyższej.

Świętując równą dekadę badań C‑suite (m.in. kilka edycji CEO Study, CFO Study, CIO Study itd.), podczas których rozmawialiśmy bezpośrednio z ponad 18.000 przedstawicielami kadry kierowniczej w 60 krajach, w 2013 roku chcemy zrealizować po raz pierwszy kompleksowe globalne badanie C‑suite, prezentujące jak najwyżsi menedżerowie w firmach pracują razem dla rozwoju swoich organizacji. Chcemy podczas tego badania uwzględnić głosy: CEOs, CFOs,  CHROs, CIOs, CMOs i CSCOs.

Menedżerowie, którzy zgodzą się uczestniczyć w tym badaniu będą mogli dodać swój głos do dyskusji o najważniejszych kwestiach kształtowania przyszłości organizacji.

Każdy z uczestników globalnego badania, po jego zakończeniu, otrzyma spersonalizowaną analizę, obrazującą, jak jego odpowiedzi plasują się na tle wyników globalnych oraz spostrzeżeń innych dyrektorów działających w tej samej branży i regionie.

Menedżerowie, którzy chcą wziąć udział w badaniu, mogą zgłaszać się do: Ewy Królik, GBS Marketing Leader IBM Polska, e‑mail: ewa.krolik@pl.ibm.com tel.: (Office: 22) 609‑5099.

Zachęcamy do rozmowy. Chcemy poznać Waszą opinię!

O autorach
Tematy

Może Cię zainteresować

Koniec ery tradycyjnych wyprzedaży: liczy się już nie tylko cena

Sezon wyprzedaży 2025 pokazał już na starcie, że tradycyjne strategie rabatowe przestają działać.  Najnowsze badanie BCG dowodzi, że wchodzimy w erę „aktywnego konsumenta”, który nie podąża już ślepo za rabatami. Zamiast tego domaga się transparentności i realnej wartości. Dzieje się tak gdyż konsumenci masowo uzbroili się w generatywną sztuczną inteligencję do weryfikowania promocji i szukania realnej wartości. Dlatego Twoim największym konkurentem nie jest inna firma, lecz osobisty agent AI Twojego klienta.

Multimedia
Co nam się wmawia na temat sztucznej inteligencji?

Jakie narracje słyszymy na temat sztucznej inteligencji i co one z nami robią i jakie wywołują skutki? Jakie kształtują w nas wyobrażenia, oczekiwania, emocje, obawy i pragnienia? Do jakich zachowań nas mobilizują? Odpowiedzi na te wszystkie pytania szuka w 14 odcinku „Limitów AI” Iwo Zmyślony wraz z Edytą Sadowską oraz Kasią Zaniewską.  Rozmówcy analizują narracje na temat AI oraz o sile perswazji i jej społecznych skutkach.

Pięć cech liderów napędzanych technologią Pięć cech liderów napędzanych technologią

W dobie gwałtownych zmian technologicznych to CEO, którzy aktywnie zdobywają kompetencje cyfrowe i odważnie redefiniują swoje modele biznesowe, wyznaczają nową jakość przywództwa. Odkryj, jak pięć cech liderów napędzanych technologią przekłada się na przewagę konkurencyjną i trwały wzrost firmy.

Magazyn
Premium
Dlaczego uważni liderzy lepiej zarządzają zmianą
Samoświadomi i opanowani menedżerowie skuteczniej przeprowadzają swoje zespoły przez okresy niepewności związanej ze zmianami kierunku działania organizacji. Wdrażanie strategicznych zmian ma ogromny wpływ na wyniki przedsiębiorstw. Niezależnie od tego, czy chodzi o zwinne wykorzystanie nowej szansy rynkowej, czy o budowanie długoterminowej odporności. Wielu liderom jest jednak trudno skutecznie przeprowadzić zespół przez ten proces. Takie inicjatywy […]
Premium
W erze cyfrowej zaangażowanie nabiera nowego znaczenia

Automatyzacja bez ludzi nie działa. W erze AI to zaangażowanie, odpowiedzialność i zaufanie stają się nową walutą innowacyjnych organizacji.

chiński e-commerce i social commerce
Premium
Superaplikacje, social commerce i AI, czyli chiński przepis na sukces w e-handlu

Superaplikacje, handel społecznościowy i sztuczna inteligencja tworzą w Chinach nowy model handlu. Ashley Dudarenok tłumaczy, dlaczego przyszłość e-commerce należy do zintegrowanych ekosystemów i inteligentnych agentów AI.

Premium
Zaangażowania można się nauczyć

Zaangażowanie to nie magia, lecz kompetencja. Można je trenować – tak jak empatię, odpowiedzialność czy współpracę – pod warunkiem, że liderzy stworzą ku temu właściwe warunki.

strategie ochrony innowacji
Premium
Jak chronić innowacje przed kopiowaniem

Jak skutecznie bronić innowacji przed kopiowaniem? Czasem wystarczy mądrze zaprojektować produkt – tak, by jego kluczowych elementów nie dało się łatwo odtworzyć ani wykorzystać.

Premium
Efekt domina w zarządzaniu dobrostanem

Kultura dobrostanu staje się nowym filarem przywództwa. Firmy, które inwestują w wellbeing liderów i zespołów, uruchamiają efekt domina – rozwijają kompetencje, wzmacniają kulturę organizacyjną i budują przewagę na rynku.

Wybieram MIT

Cyfrowa transformacja to dziś nie wybór, lecz konieczność. Jak pokazuje doświadczenie Grupy Symfonia, przemyślane inwestycje w technologie potrafią odmienić kierunek rozwoju firmy i stać się impulsem do trwałej przewagi konkurencyjnej.

Materiał dostępny tylko dla subskrybentów

Jeszcze nie masz subskrypcji? Dołącz do grona subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Subskrybuj

Newsletter

Otrzymuj najważniejsze artykuły biznesowe — zapisz się do newslettera!