Streszczenie: Kryzys uwydatnił wiele wcześniej pomijanych aspektów. Stephanie Woerner, badaczka z MIT Sloan Center for Information Systems Research, zauważa, że pandemia stała się istotnym bodźcem do działania dla wielu firm. Ujawniła, które procesy działają prawidłowo, a które zawodzą, jakie platformy sprzedażowe są efektywne, a które nie spełniają oczekiwań. Dała również impuls do zmiany modeli biznesowych i wykorzystania szans, jakie te zmiany niosą. Rozpoczęła się nowa era innowacyjności, w której procesy transformacyjne znacznie przyspieszyły. mitsmr.pl+3mitsmr.pl+3mitsmr.pl+3
Kryzys rzucił nowe światło na wiele pomijanych dotąd zagadnień – twierdzi Stephanie Woerner, badaczka z MIT Sloan Center for Information Systems Research. W wywiadzie, którego udzieliła naszemu magazynowi, zauważa, że dla wielu firm epidemia stała się trudnym do przecenienia impulsem do działania. Kryzys pokazał, które procesy funkcjonują prawidłowo, a które nie, jakie platformy sprzedażowe się sprawdzają, a jakie zawodzą. Dał też powód do zmiany modeli biznesowych i wykorzystania szansy, jaką ta zmiana za sobą niesie.
Tym samym we współczesnym biznesie rozpoczęła się nowa era innowacyjności, w której procesy transformacyjne gwałtownie przyspieszyły. Tym właśnie zagadnieniom poświęcamy jesienny numer naszego kwartalnika.
Gorąco zachęcam do lektury
Paweł Górecki – reaktor naczelny MIT Sloan Management Review Polska

