Reklama
OFERTA SPECJALNA na NAJWYŻSZY pakiet subskrypcji! Wersję Platinum - OFERTA LIMITOWANA
E-commerce

Najlepsze artykuły o marketingu i sprzedaży 2016

29 grudnia 2016 2 min czytania
Dawid Zaraziński
Najlepsze artykuły o marketingu i sprzedaży 2016

Streszczenie: W artykule omówiono kluczowe zagadnienia dotyczące marketingu i sprzedaży, które zdominowały rok 2016. Zawiera on wybór najlepszych artykułów z "Harvard Business Review Polska", które dostarczają praktycznych porad i analiz na temat strategii marketingowych oraz sprzedażowych. Wśród poruszanych tematów znajduje się rola zespołów programistów w marketingu, skuteczne wykorzystanie LinkedIn do zwiększenia sprzedaży oraz porady dotyczące polityki cenowej w firmach B2B. Dodatkowo, artykuły koncentrują się na tym, jak skutecznie budować markę, w tym także przez tzw. "brand hero", oraz jak marketing i sprzedaż mogą współpracować na zasadach podobnych do zespołów programistycznych.

Pokaż więcej

Jak kształtuje się współczesna rola marketingu i co ma wspólnego z zespołami programistów? W jaki sposób zatrudniać najlepszych sprzedawców? Jak sprzedawać dzięki LinkedIn?

Na te konkretne pytania – i wiele innych – praktyczne i sprawdzone odpowiedzi znajdziecie Państwo w wybranych przez nas artykułach. Poniżej prezentujemy listę najpopularniejszych publikacji z działu Marketing i sprzedaż, które pojawiły się w „Harvard Business Review Polska” w 2016 roku. Zachęcamy jednocześnie do odkrywania pozostałych materiałów dotyczących marketingu i sprzedaży.

Zapraszamy także do sprawdzenia najlepszych artykułów 2016 roku z innych kategorii:

Przypominamy także, że zalogowani Czytelnicy mogą oznaczać dowolne artykuły jako ulubione (lub do przeczytania na później), tworząc w ten sposób spersonalizowaną listę najlepszych materiałów.

Najlepsze artykuły o strategii 2016

Najlepsze artykuły o strategii 2016

Marketing i sprzedaż – najlepsze materiały

Przeczytaj najlepsze teksty o #marketing i #sprzedaż! #2016

Brand hero – rozwiń swoją strategię marki 

Ireneusz Larysz PL

Idea brand hero znacznie wykracza poza umieszczanie jego wizerunku np. w logo lub na opakowaniach produktu.

7 kroków do zwiększenia sprzedaży dzięki LinkedIn 

,

Joanna Koprowska PL

W czym tkwi sprzedażowa moc LinkedIn?

Czy marketing może pracować jak zespół programistów? 

,

Marcin Rutkowski PL

5 największych mitów o zarządzaniu cenami w B2B 

,

Przemysław Białokozowicz PL, Michał Zimiński PL

5 rad dotyczących polityki cenowej twojej firmy.

Za klientem B2B stoi człowiek 

,

Joanna Sieniawska PL

Świat nie nagradza dziś za to, co wiemy, ale za to, co z tą wiedzą robimy.

Trudna droga do sprzedaży wielokanałowej 

Krzysztof Folta PL

Prezes firmy TIM SA, będącej jednym z największych w Polsce dystrybutorów artykułów elektrotechnicznych, doszedł do wniosku, że w najbliższych latach Internet stanie się podstawowym kanałem zakupowym – nie tylko dla odbiorców detalicznych, ale również w segmencie B2B.

O autorach
Tematy

Może Cię zainteresować

Magazyn
Premium
Dlaczego uważni liderzy lepiej zarządzają zmianą
Samoświadomi i opanowani menedżerowie skuteczniej przeprowadzają swoje zespoły przez okresy niepewności związanej ze zmianami kierunku działania organizacji. Wdrażanie strategicznych zmian ma ogromny wpływ na wyniki przedsiębiorstw. Niezależnie od tego, czy chodzi o zwinne wykorzystanie nowej szansy rynkowej, czy o budowanie długoterminowej odporności. Wielu liderom jest jednak trudno skutecznie przeprowadzić zespół przez ten proces. Takie inicjatywy […]
Premium
W erze cyfrowej zaangażowanie nabiera nowego znaczenia

Automatyzacja bez ludzi nie działa. W erze AI to zaangażowanie, odpowiedzialność i zaufanie stają się nową walutą innowacyjnych organizacji.

chiński e-commerce i social commerce
Premium
Superaplikacje, social commerce i AI, czyli chiński przepis na sukces w e-handlu

Superaplikacje, handel społecznościowy i sztuczna inteligencja tworzą w Chinach nowy model handlu. Ashley Dudarenok tłumaczy, dlaczego przyszłość e-commerce należy do zintegrowanych ekosystemów i inteligentnych agentów AI.

Premium
Zaangażowania można się nauczyć

Zaangażowanie to nie magia, lecz kompetencja. Można je trenować – tak jak empatię, odpowiedzialność czy współpracę – pod warunkiem, że liderzy stworzą ku temu właściwe warunki.

strategie ochrony innowacji
Premium
Jak chronić innowacje przed kopiowaniem

Jak skutecznie bronić innowacji przed kopiowaniem? Czasem wystarczy mądrze zaprojektować produkt – tak, by jego kluczowych elementów nie dało się łatwo odtworzyć ani wykorzystać.

Premium
Efekt domina w zarządzaniu dobrostanem

Kultura dobrostanu staje się nowym filarem przywództwa. Firmy, które inwestują w wellbeing liderów i zespołów, uruchamiają efekt domina – rozwijają kompetencje, wzmacniają kulturę organizacyjną i budują przewagę na rynku.

Wybieram MIT

Cyfrowa transformacja to dziś nie wybór, lecz konieczność. Jak pokazuje doświadczenie Grupy Symfonia, przemyślane inwestycje w technologie potrafią odmienić kierunek rozwoju firmy i stać się impulsem do trwałej przewagi konkurencyjnej.

Premium
Jak zautomatyzować operacje bez nadwyrężania budżetu

Automatyzacja nie musi oznaczać milionowych nakładów. Dzięki tanim i elastycznym technologiom nawet małe firmy mogą usprawnić procesy i zwiększyć produktywność.

środowiska wirtualne w procesie design thinking
Premium
Jak praca zdalna zmienia design thinking

Design thinking wkracza w nowy wymiar. Dzięki środowiskom wirtualnym zespoły mogą współtworzyć, testować i analizować pomysły w czasie rzeczywistym – niezależnie od miejsca i strefy czasowej. To nie tylko narzędzie pracy zdalnej, lecz także przestrzeń do pogłębionej empatii, eksperymentowania i szybszego wdrażania innowacji.

Premium
Strategia zakorzeniona w przyszłości firmy

Technologia bez wizji to tylko narzędzie. Aby automatyzacja miała sens, musi wynikać z celów, wartości i przywództwa – a nie z mody na cyfrowość.

Materiał dostępny tylko dla subskrybentów

Jeszcze nie masz subskrypcji? Dołącz do grona subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Subskrybuj

Newsletter

Otrzymuj najważniejsze artykuły biznesowe — zapisz się do newslettera!