Reklama
OFERTA SPECJALNA na NAJWYŻSZY pakiet subskrypcji! Wersję Platinum - OFERTA LIMITOWANA
Społeczna odpowiedzialność biznesu
Polska flaga

Dafi – dochód ze sprzedaży butelek i 100 000 zł na pomoc Ukrainie

4 marca 2022 2 min czytania
Dafi – dochód ze sprzedaży butelek i 100 000 zł na pomoc Ukrainie

Streszczenie: Firma Dafi, należąca do spółki Formaster, w ramach akcji „Razem możemy więcej” przeznaczy cały zysk z marcowej sprzedaży internetowej butelek filtrujących oraz filtrów w barwach Ukrainy na pomoc potrzebującym. Dodatkowo, przedsiębiorstwo przekaże 100 000 zł na wsparcie wschodnich sąsiadów. Oddziały Dafi w Kielcach i Bilczy organizują również zbiórki rzeczowe wśród pracowników dla osób z Ukrainy. Maciej Bursztein, członek zarządu i dyrektor ds. rozwoju Formaster Group, podkreśla, że w obliczu agresji nie można pozostawić sąsiadów bez pomocy, a każdy gest wsparcia ma znaczenie.

Pokaż więcej

W marcu cały zysk z internetowej sprzedaży butelek filtrujących oraz filtrów w barwach Ukrainy trafi do potrzebujących. Akcja „Razem możemy więcej” trwa na stronie www.dafi.pl. W geście solidarności firma przekaże dodatkowo 100 000 zł na pomoc wschodnim sąsiadom.

Na czym polega pomoc?

Cały zysk z internetowej sprzedaży butelek filtrujących marki Dafi (właścicielem marki jest spółka Formaster) oraz filtrów w barwach Ukrainy trafi do potrzebujących w ramach akcji „Razem możemy więcej”, trwającej na stronie www.dafi.pl. W geście solidarności firma przekaże dodatkowo 100 000 zł na pomoc wschodnim sąsiadom.

Dodatkowe działania

Oddziały spółki w Kielcach i Bilczy prowadzą wśród pracowników zbiórkę rzeczy dla potrzebujących osób z Ukrainy.

Nie możemy pozostawić naszych sąsiadów bez pomocy

Ciężko sobie wyobrazić sytuację, w jakiej znaleźli się mieszkańcy Ukrainy. Z dnia na dzień ich życie diametralnie się zmieniło. Przepełnieni strachem, z obawą o własne życie, musieli uciekać ze swoich domów, niejednokrotnie tracąc cały dobytek. We współczesnym świecie taki akt agresji jest nie do przyjęcia. Codziennie słyszymy informacje o kolejnych ofiarach, o rodzinach, które tracą swoich najbliższych. Mimo ogromnej odwagi, jaką obywatele Ukrainy wykazują od początku inwazji, nie będą w stanie poradzić sobie bez pomocy sojuszników.

W zaistniałej sytuacji nie możemy pozostawić naszych wschodnich sąsiadów bez pomocy i dlatego postanowiliśmy wesprzeć ofiary tej niesprawiedliwej wojny. Przekażemy cały zysk z internetowej sprzedaży butelek filtrujących oraz filtrów w barwach Ukrainy dla jej mieszkańców. Liczy się każdy gest. Pamiętajmy, razem możemy więcej.

Maciej Bursztein, członek zarządu oraz dyrektor do spraw rozwoju Formaster Group

Tematy

Może Cię zainteresować

Koniec ery tradycyjnych wyprzedaży: liczy się już nie tylko cena

Sezon wyprzedaży 2025 pokazał już na starcie, że tradycyjne strategie rabatowe przestają działać.  Najnowsze badanie BCG dowodzi, że wchodzimy w erę „aktywnego konsumenta”, który nie podąża już ślepo za rabatami. Zamiast tego domaga się transparentności i realnej wartości. Dzieje się tak gdyż konsumenci masowo uzbroili się w generatywną sztuczną inteligencję do weryfikowania promocji i szukania realnej wartości. Dlatego Twoim największym konkurentem nie jest inna firma, lecz osobisty agent AI Twojego klienta.

Multimedia
Co nam się wmawia na temat sztucznej inteligencji?

Jakie narracje słyszymy na temat sztucznej inteligencji i co one z nami robią i jakie wywołują skutki? Jakie kształtują w nas wyobrażenia, oczekiwania, emocje, obawy i pragnienia? Do jakich zachowań nas mobilizują? Odpowiedzi na te wszystkie pytania szuka w 14 odcinku „Limitów AI” Iwo Zmyślony wraz z Edytą Sadowską oraz Kasią Zaniewską.  Rozmówcy analizują narracje na temat AI oraz o sile perswazji i jej społecznych skutkach.

Pięć cech liderów napędzanych technologią Pięć cech liderów napędzanych technologią

W dobie gwałtownych zmian technologicznych to CEO, którzy aktywnie zdobywają kompetencje cyfrowe i odważnie redefiniują swoje modele biznesowe, wyznaczają nową jakość przywództwa. Odkryj, jak pięć cech liderów napędzanych technologią przekłada się na przewagę konkurencyjną i trwały wzrost firmy.

Magazyn
Premium
Dlaczego uważni liderzy lepiej zarządzają zmianą
Samoświadomi i opanowani menedżerowie skuteczniej przeprowadzają swoje zespoły przez okresy niepewności związanej ze zmianami kierunku działania organizacji. Wdrażanie strategicznych zmian ma ogromny wpływ na wyniki przedsiębiorstw. Niezależnie od tego, czy chodzi o zwinne wykorzystanie nowej szansy rynkowej, czy o budowanie długoterminowej odporności. Wielu liderom jest jednak trudno skutecznie przeprowadzić zespół przez ten proces. Takie inicjatywy […]
Premium
W erze cyfrowej zaangażowanie nabiera nowego znaczenia

Automatyzacja bez ludzi nie działa. W erze AI to zaangażowanie, odpowiedzialność i zaufanie stają się nową walutą innowacyjnych organizacji.

chiński e-commerce i social commerce
Premium
Superaplikacje, social commerce i AI, czyli chiński przepis na sukces w e-handlu

Superaplikacje, handel społecznościowy i sztuczna inteligencja tworzą w Chinach nowy model handlu. Ashley Dudarenok tłumaczy, dlaczego przyszłość e-commerce należy do zintegrowanych ekosystemów i inteligentnych agentów AI.

Premium
Zaangażowania można się nauczyć

Zaangażowanie to nie magia, lecz kompetencja. Można je trenować – tak jak empatię, odpowiedzialność czy współpracę – pod warunkiem, że liderzy stworzą ku temu właściwe warunki.

strategie ochrony innowacji
Premium
Jak chronić innowacje przed kopiowaniem

Jak skutecznie bronić innowacji przed kopiowaniem? Czasem wystarczy mądrze zaprojektować produkt – tak, by jego kluczowych elementów nie dało się łatwo odtworzyć ani wykorzystać.

Premium
Efekt domina w zarządzaniu dobrostanem

Kultura dobrostanu staje się nowym filarem przywództwa. Firmy, które inwestują w wellbeing liderów i zespołów, uruchamiają efekt domina – rozwijają kompetencje, wzmacniają kulturę organizacyjną i budują przewagę na rynku.

Wybieram MIT

Cyfrowa transformacja to dziś nie wybór, lecz konieczność. Jak pokazuje doświadczenie Grupy Symfonia, przemyślane inwestycje w technologie potrafią odmienić kierunek rozwoju firmy i stać się impulsem do trwałej przewagi konkurencyjnej.

Materiał dostępny tylko dla subskrybentów

Jeszcze nie masz subskrypcji? Dołącz do grona subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Subskrybuj

Newsletter

Otrzymuj najważniejsze artykuły biznesowe — zapisz się do newslettera!