Przyszłość sprzedaży: co się stanie z naszym biznesem?

Jak nadążyć za cyfrowymi zmianami w sprzedaży?

Stale rosnące oczekiwania klientów sprawiają, że dotychczasowe metody zapewniające sukces w sprzedaży radykalnie tracą na znaczeniu. W szybko zmieniającym się świecie firmy muszą ciągle poszukiwać nowych sposobów już nie tylko na zwiększenie zysków ze sprzedaży, ale i utrzymanie dotychczasowej rentowności. Indywidualne, dopasowane do potrzeb klientów rozwiązania, potrzeba budowania silnych relacji z kupującymi, coraz większy wzrost znaczenia rozwiązań technologicznych w pracy handlowców – to tylko niektóre z trendów, które zmieniają branże retail i e-commerce.

W jaki sposób możemy przełożyć je na realne działania w naszych organizacjach? Co warto wiedzieć, zanim zdecydujemy się na nowe rozwiązania? Jak będzie wyglądała przyszłość sprzedaży?

Już 19 listopada 2019 r. zapraszamy do udziału w konferencji „MIT Sloan Management Review Polska”, Salesforce i Craftware: Przyszłość sprzedaży: co się stanie z naszym biznesem, jeśli nic nie zmienimy?, podczas której:

  • poznasz najnowsze światowe trendy w sprzedaży, wyniki ostatnich badań oraz sposoby wdrożenia najskuteczniejszych rozwiązań w swoim biznesie,
  • dowiesz się, w jaki sposób wdrażać rozwiązania chmurowe w sprzedaży, by łatwiej osiągać cele biznesowe,
  • weźmiesz udział w prezentacji narzędzi wspierających marketing automation B2C i obsługę klienta,
  • poznasz studium przypadku klienta Salesforce oraz jego doświadczenia przed- i powdrożeniowe nowoczesnych rozwiązań wspierających sprzedaż.

Szczegółową agendę konferencji, sylwetki prelegentów i formularz zapisów znajdziesz na dedykowanej stronie konferencji.