Strategia
W pogoni za błyskotliwymi ideami nie trać z oczu celu
Zdarzyło ci się kiedyś tak bardzo zachwycić nową ideą, albo rozwiązaniem technologicznym, że straciłeś z oczu to, co najważniejsze dla twoich klientów? Jeśli tak się stało, to możliwe, że cierpisz na syndrom błyszczącego obiektu (ang. Shiny Object Syndrome).
7 trendów, które zmieniają systemy ERP
Systemy klasy ERP to krytyczne zasoby dużych polskich firm. Ich rozwój ma kluczowe znaczenie dla biznesowego sukcesu. Oto w jaki sposób zmienia się podejście przedsiębiorców do tego typu rozwiązań.
Andrzej Skasko: Aby projekt mógł się udać, potrzebne jest zaangażowanie całej organizacji
Nie tak dawno temu miałem przyjemność wdrażać rozwiązanie PZU GO. Założenia tego projektu są bardzo podobne do tych oferowanych przez urządzenie safeQ.
Jak wielkie firmy wygrywają dzięki zwinności? [WEBINARIUM]
Kiedy naprzeciw siebie stają biznesowe potęgi i zwinne start-upy, wynik starcia nie jest łatwy do przewidzenia. Bardzo często to właśnie zwinność okazuje się ważniejsza od siły giganta.
Jakub Bażela: lepsza jest świadoma ewolucja, a nie rewolucja
Najważniejsze pytanie, na jakie powinna sobie odpowiedzieć firma, brzmi: „Czy jesteśmy pewni, że proponowane rozwiązanie przyniesie oczekiwane rezultaty?”.
Chmura nad biznesem
Firmy w Polsce i na świecie zmieniają sposób, w jaki postrzegają komputerową chmurę. Dziś nie jest ona już wyłącznie częścią infrastruktury IT, staje się kluczowym elementem biznesu.
Elektromobilność bez zasilania
Transport jest obecnie trzecim sektorem, emitującym największą ilość dwutlenku węgla. Restrykcyjne normy emisyjne podwyższają koszt produkcji samochodów spalinowych oraz wywierają presję na producentów aut.
Bądź gotowy na nieustanne zmiany
O tym, jak nowoczesne rozwiązania z obszaru automatyzacji i sztucznej inteligencji zmieniają biznes, oraz o atutach polskiego rynku pracy mówi Omar Abbosh - Chief Strategy Officer w firmie Accenture.
Kultura innowacyjności
Co decyduje o organizacyjnej innowacyjności – umiejętność przyciągnięcia pomysłowych ludzi czy wewnętrzna kultura sprzyjająca powstawaniu twórczych pomysłów?
Wszystko już było, czyli jak wymyślić coś nowego
Wszystko, co było do wynalezienia, zostało już wynalezione – tak ogłosił w 1899 roku Charles H. Duell – szef biura patentowego USA, uznając, że jego urząd można by w zasadzie zamknąć.
5 barier twojego biznesu
Polska jest naprawdę wyjątkowym krajem. Nie zawsze jednak w pozytywnym aspekcie.