Innowacje
Jak Lego doskonali się w wykorzystywaniu pomysłów swoich klientów
Trzy nowe spostrzeżenia na temat praktykowanej przez firmę Lego otwartej innowacyjności uwydatniają korzyści płynące z włączenia klientów w prace nad rozwijaniem produktów.
Innowacja produktowa czy nowe rynki?
Producenci namiotów sferycznych po utracie kluczowych klientów z branży eventowej zdali sobie sprawę, że ich model biznesowy wymaga modyfikacji. Muszą podjąć się nowych przedsięwzięć biznesowych, by zwiększyć wydajność i poprawić wyniki w obszarach wzrostu i rentowności. Zadają sobie pytanie, czy lepszym rozwiązaniem wyjścia z kryzysu jest innowacja produktowa i pozyskanie zupełnie nowej rynkowej niszy, czy ekspansja zagraniczna ze sprawdzonym już produktem.
Jak niepewność wpływa na innowacje
Innowatorzy muszą odpowiedzieć sobie na pięć kluczowych pytań, by przewidzieć trajektorię rozwoju i oddziaływanie rewolucyjnej oferty wartości.
Nauka płynąca z pandemii COVID-19: błyskawicznie wdrażaj innowacje
Rozwiązywanie problemów w czasie kryzysu wymaga przyspieszenia innowacji poprzez zmianę przeznaczenia repozytoriów wiedzy, zasobów i tych technologii, którymi już dysponujesz.
Czego firmy mogą nauczyć się od światowej sieci laboratoriów innowacyjności ONZ
Agenda Organizacji Narodów Zjednoczonych, mimo ambitnej misji czy globalnego zasięgu, raczej nie kojarzy się firmom z miejscem, z którego mogłyby czerpać inspiracje w obszarze przypspieszania procesu innowacyjnego - pozory mogą jednak mylić.
Eksperymentuj, aby podejmować trafniejsze decyzje
Cztery wnioski na temat używania randomizowanych, kontrolowanych eksperymentów do tworzenia wartości dla firmy i klientów.
Przetrwają innowacyjni
Przełomowa innowacja (disruptive innovation) to pojęcie, które od lat nieustannie zyskuje na znaczeniu. Oznacza proces, w wyniku którego powstaje nowy, niedrogi produkt lub usługa, najczęściej stworzone przez młodą technologiczną firmę. Coś, co burzy status quo i całkowicie zmienia układ sił na rynku...
Innowacyjny duet: człowiek i maszyna
Największy wpływ inteligentnych technologii na przedsiębiorstwa nie będzie polegać na likwidacji miejsc pracy, tylko na zmianie zadań wykonywanych przez ludzi i na wprowadzaniu innowacji w głąb firm.