Reklama
OFERTA SPECJALNA na NAJWYŻSZY pakiet subskrypcji! Wersję Platinum - OFERTA LIMITOWANA
Społeczna odpowiedzialność biznesu

Bank Pocztowy – dodatkowe usługi bez opłat i zbiórki darów rzeczowych

3 marca 2022 2 min czytania
Bank Pocztowy – dodatkowe usługi bez opłat i zbiórki darów rzeczowych

Streszczenie: Bank Pocztowy wprowadził ułatwienia dla obywateli Ukrainy, umożliwiając od 1 marca 2022 roku zakładanie darmowych kont osobistych na podstawie paszportu. Do 28 lutego 2023 roku bank znosi opłaty za prowadzenie tych rachunków oraz obsługę kart płatniczych. Dodatkowo, do 31 maja 2022 roku, wszystkie przelewy SWIFT do Ukrainy z rachunków klientów detalicznych są bezpłatne, a nowi ukraińscy klienci będą mogli korzystać z darmowych przelewów SWIFT przez 12 miesięcy. Bank uruchomił także infolinię w języku ukraińskim pod numerem 52 328 07 97. Pracownicy Banku Pocztowego zorganizowali zbiórki darów rzeczowych, które za pośrednictwem Polskiego Czerwonego Krzyża trafią do potrzebujących. Planowane jest również obniżenie opłat za przekazy międzynarodowe Moneygram we współpracy z Pocztą Polską. Bank Pocztowy obsługuje już 11 tysięcy obywateli Ukrainy.

Pokaż więcej

Od 1 marca 2022 r. mieszkańcy Ukrainy mogą zakładać w Banku darmowe konta osobiste, okazując tylko paszport. Bank nie będzie także pobierał opłat za międzynarodowe przelewy SWIFT na Ukrainę.

Na czym polega pomoc?

Do otwarcia konta w Banku Pocztowym przez obywateli Ukrainy (w placówkach Banki oraz wszystkich placówkach Poczty Polskiej na terenie kraju) wystarczy teraz tylko paszport. Bank znosi opłaty za prowadzenie tych nowo otwieranych rachunków oraz obsługę wydawanych do nich kart płatniczych do 28 lutego 2023 r.

Ponadto, do 31 maja 2022 r. zwalnia z opłaty wszystkie przelewy SWIFT wychodzące do Ukrainy z ROR klientów detalicznych. Z kolei obywatele Ukrainy, którzy otworzą ROR w Banku, będą korzystali z darmowych przelewów SWIFT przez 12 miesięcy, tj. do 28 lutego 2023 r.

Bank zapewnia obsługę w języku ukraińskim poprzez infolinię  pod numerem: 52 328 07 97.

Dodatkowe działania

Pracownicy Banku Pocztowego rozpoczęli także w całej Polsce zbiórki darów rzeczowych, które za pośrednictwem Polskiego Czerwonego Krzyża zostaną przekazane najbardziej potrzebującym. Do Centrali Banku w Warszawie oraz Bydgoszczy trafia już pierwsza żywność, środki higieniczne, środki opatrunkowe, nakolanniki, telefony czy ładowarki do telefonów.

Bank Pocztowy planuje także z Pocztą Polską wyraźne zmniejszenie opłat za przekazy międzynarodowe Moneygram. Bank już od kilku lat świadczy usługi i posiada dedykowaną ofertę dla obywateli Ukrainy. Można się z nią zapoznać na ukraińskiej wersji strony www Banku. Bank Pocztowy wśród swoich klientów ma 11 tysięcy obywateli Ukrainy.

Liczy się każda pomoc i odruch serca

Zrobimy co w naszej mocy, aby podobnie jak cała Polska, pomóc naszym przyjaciołom i ich rodzinom z Ukrainy. Wszyscy jesteśmy wstrząśnięci brutalną wojną u naszego wschodniego sąsiada. Teraz liczy się każda pomoc i odruch serca dla ofiar rosyjskiej agresji. Bank Pocztowy i jego pracownicy dołączają  do tej inicjatywy.

Jakub Słupiński, Prezes Zarządu Banku Pocztowego

Tematy

Może Cię zainteresować

Koniec ery tradycyjnych wyprzedaży: liczy się już nie tylko cena

Sezon wyprzedaży 2025 pokazał już na starcie, że tradycyjne strategie rabatowe przestają działać.  Najnowsze badanie BCG dowodzi, że wchodzimy w erę „aktywnego konsumenta”, który nie podąża już ślepo za rabatami. Zamiast tego domaga się transparentności i realnej wartości. Dzieje się tak gdyż konsumenci masowo uzbroili się w generatywną sztuczną inteligencję do weryfikowania promocji i szukania realnej wartości. Dlatego Twoim największym konkurentem nie jest inna firma, lecz osobisty agent AI Twojego klienta.

Multimedia
Co nam się wmawia na temat sztucznej inteligencji?

Jakie narracje słyszymy na temat sztucznej inteligencji i co one z nami robią i jakie wywołują skutki? Jakie kształtują w nas wyobrażenia, oczekiwania, emocje, obawy i pragnienia? Do jakich zachowań nas mobilizują? Odpowiedzi na te wszystkie pytania szuka w 14 odcinku „Limitów AI” Iwo Zmyślony wraz z Edytą Sadowską oraz Kasią Zaniewską.  Rozmówcy analizują narracje na temat AI oraz o sile perswazji i jej społecznych skutkach.

Pięć cech liderów napędzanych technologią Pięć cech liderów napędzanych technologią

W dobie gwałtownych zmian technologicznych to CEO, którzy aktywnie zdobywają kompetencje cyfrowe i odważnie redefiniują swoje modele biznesowe, wyznaczają nową jakość przywództwa. Odkryj, jak pięć cech liderów napędzanych technologią przekłada się na przewagę konkurencyjną i trwały wzrost firmy.

Magazyn
Premium
Dlaczego uważni liderzy lepiej zarządzają zmianą
Samoświadomi i opanowani menedżerowie skuteczniej przeprowadzają swoje zespoły przez okresy niepewności związanej ze zmianami kierunku działania organizacji. Wdrażanie strategicznych zmian ma ogromny wpływ na wyniki przedsiębiorstw. Niezależnie od tego, czy chodzi o zwinne wykorzystanie nowej szansy rynkowej, czy o budowanie długoterminowej odporności. Wielu liderom jest jednak trudno skutecznie przeprowadzić zespół przez ten proces. Takie inicjatywy […]
Premium
W erze cyfrowej zaangażowanie nabiera nowego znaczenia

Automatyzacja bez ludzi nie działa. W erze AI to zaangażowanie, odpowiedzialność i zaufanie stają się nową walutą innowacyjnych organizacji.

chiński e-commerce i social commerce
Premium
Superaplikacje, social commerce i AI, czyli chiński przepis na sukces w e-handlu

Superaplikacje, handel społecznościowy i sztuczna inteligencja tworzą w Chinach nowy model handlu. Ashley Dudarenok tłumaczy, dlaczego przyszłość e-commerce należy do zintegrowanych ekosystemów i inteligentnych agentów AI.

Premium
Zaangażowania można się nauczyć

Zaangażowanie to nie magia, lecz kompetencja. Można je trenować – tak jak empatię, odpowiedzialność czy współpracę – pod warunkiem, że liderzy stworzą ku temu właściwe warunki.

strategie ochrony innowacji
Premium
Jak chronić innowacje przed kopiowaniem

Jak skutecznie bronić innowacji przed kopiowaniem? Czasem wystarczy mądrze zaprojektować produkt – tak, by jego kluczowych elementów nie dało się łatwo odtworzyć ani wykorzystać.

Premium
Efekt domina w zarządzaniu dobrostanem

Kultura dobrostanu staje się nowym filarem przywództwa. Firmy, które inwestują w wellbeing liderów i zespołów, uruchamiają efekt domina – rozwijają kompetencje, wzmacniają kulturę organizacyjną i budują przewagę na rynku.

Wybieram MIT

Cyfrowa transformacja to dziś nie wybór, lecz konieczność. Jak pokazuje doświadczenie Grupy Symfonia, przemyślane inwestycje w technologie potrafią odmienić kierunek rozwoju firmy i stać się impulsem do trwałej przewagi konkurencyjnej.

Materiał dostępny tylko dla subskrybentów

Jeszcze nie masz subskrypcji? Dołącz do grona subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Subskrybuj

Newsletter

Otrzymuj najważniejsze artykuły biznesowe — zapisz się do newslettera!