Streszczenie: Współpraca z agencjami kreatywnymi wymaga precyzyjnych wytycznych, ponieważ nie są one w stanie odgadnąć oczekiwań klientów bez jasnej komunikacji. Nawet w projektach kreatywnych kluczowe jest dostarczenie konkretnych standardów i oczekiwań, aby uniknąć nieporozumień i zapewnić skuteczną realizację zamierzeń.
Tematem najnowszego wydania jest zorganizowanie pracy zespołowej w nowych warunkach pracy zdalnej i hybrydowej. Liderzy stanęli przed wyzwaniem dostosowania swoich organizacji do zmienionych realiów środowiska pracy. Jak pogodzić wyzwania związane z pracą hybrydową z potrzebą innowacyjności i wspierania kultury organizacyjnej? Jak w dobie kryzysu menedżer może wesprzeć pracowników i złagodzić ich niepokoje? Jakie korzyści może przynieść firmie stworzenie zespołów x, zorientowanych zewnętrznie? Odpowiedzi na te pytania i inne pytania znajdują się w bieżącym numerze.
Materiał dostępny tylko dla subskrybentów
Dołącz do subskrybentów MIT Sloan Management Review Polska Premium!
Kup subskrypcję
