Reklama
OFERTA SPECJALNA na NAJWYŻSZY pakiet subskrypcji! Wersję Platinum - OFERTA LIMITOWANA
INNOWACJE

Konferencja prasowa Jeffreya Gitomera

21 września 2012 2 min czytania
Sergiusz Prokurat
Piotr Gozdowski
Konferencja prasowa Jeffreya Gitomera

Streszczenie: BrakOdpowiedziDlaURL

Pokaż więcej

W dniu 17 września w siedzibie Harvard Business Review Polska w Warszawie odbyła się konferencja prasowa z udziałem Jeffreya Gitomera. W konferencji udział wzięli m.in. dziennikarze TVN CNBC, TVP, onet.pl, Sukces, Personel Plus, Personel i Zarządzanie, Businessman.pl oraz licznych stacji radiowych.

Jeffrey Gitomer gości w Polsce na zaproszenie redakcji Harvard Business Review Polska i ICAN Institute, organizatorów konferencji z serii SALES MASTERCLASS: Mistrzostwo w sprzedaży. Nasz gość tłumaczy m.in. co należy zmienić, aby firma sprzedawała lepiej, więcej i skuteczniej – nawet gdy wiedza klientów
o produkcie lub usłudze często wykracza poza wiedzę Twoich sprzedawców oraz jak technologia zmienia sposoby sprzedaży i jak to wykorzystać.

Podczas konferencji odbyła się dyskusja na temat efektywnej sprzedaży w czasach kryzysu oraz skuteczności nowych technik sprzedażowych. Jeffrey Gitomer podkreślał, że kryzysu gospodarczego nie należy traktować jako problemu, lecz jako wyzwanie. Firmy, które umiejętnie dopasują sprzedaż do funkcjonowania w nowych czasach będą wygrywać na rynku. Klienta należy traktować jak przyjaciela, z którym niezbędna jest relacja, wykraczająca poza schemat kupna‑sprzedaży, bowiem wtedy odwzajemni się on, zostając lojalnym nabywcą i promotorem działań Twojej firmy. Nasz gość również informował, w jaki sposób należy rekrutować sprzedawców. Jego zdaniem warto zwracać uwagę na umiejętności miękkie oraz przede wszystkim optymizm potencjalnego kandydata, jak i umiejętność adaptacji do otoczenia.

Jeffrey Gitomer wielokrotnie podkreslał, że paradoksalnie warto, aby Dział Sprzedaży bezpośrednio rekrutował handlowców – Departamenty HR nie mają wystarczającej wiedzy, aby zweryfikować czy kandydat nadaje się na sprzedawcę.  

O autorach
Tematy

Może Cię zainteresować

Magazyn
Premium
Dlaczego uważni liderzy lepiej zarządzają zmianą
Samoświadomi i opanowani menedżerowie skuteczniej przeprowadzają swoje zespoły przez okresy niepewności związanej ze zmianami kierunku działania organizacji. Wdrażanie strategicznych zmian ma ogromny wpływ na wyniki przedsiębiorstw. Niezależnie od tego, czy chodzi o zwinne wykorzystanie nowej szansy rynkowej, czy o budowanie długoterminowej odporności. Wielu liderom jest jednak trudno skutecznie przeprowadzić zespół przez ten proces. Takie inicjatywy […]
Premium
W erze cyfrowej zaangażowanie nabiera nowego znaczenia

Automatyzacja bez ludzi nie działa. W erze AI to zaangażowanie, odpowiedzialność i zaufanie stają się nową walutą innowacyjnych organizacji.

chiński e-commerce i social commerce
Premium
Superaplikacje, social commerce i AI, czyli chiński przepis na sukces w e-handlu

Superaplikacje, handel społecznościowy i sztuczna inteligencja tworzą w Chinach nowy model handlu. Ashley Dudarenok tłumaczy, dlaczego przyszłość e-commerce należy do zintegrowanych ekosystemów i inteligentnych agentów AI.

Premium
Zaangażowania można się nauczyć

Zaangażowanie to nie magia, lecz kompetencja. Można je trenować – tak jak empatię, odpowiedzialność czy współpracę – pod warunkiem, że liderzy stworzą ku temu właściwe warunki.

strategie ochrony innowacji
Premium
Jak chronić innowacje przed kopiowaniem

Jak skutecznie bronić innowacji przed kopiowaniem? Czasem wystarczy mądrze zaprojektować produkt – tak, by jego kluczowych elementów nie dało się łatwo odtworzyć ani wykorzystać.

Premium
Efekt domina w zarządzaniu dobrostanem

Kultura dobrostanu staje się nowym filarem przywództwa. Firmy, które inwestują w wellbeing liderów i zespołów, uruchamiają efekt domina – rozwijają kompetencje, wzmacniają kulturę organizacyjną i budują przewagę na rynku.

Wybieram MIT

Cyfrowa transformacja to dziś nie wybór, lecz konieczność. Jak pokazuje doświadczenie Grupy Symfonia, przemyślane inwestycje w technologie potrafią odmienić kierunek rozwoju firmy i stać się impulsem do trwałej przewagi konkurencyjnej.

Premium
Jak zautomatyzować operacje bez nadwyrężania budżetu

Automatyzacja nie musi oznaczać milionowych nakładów. Dzięki tanim i elastycznym technologiom nawet małe firmy mogą usprawnić procesy i zwiększyć produktywność.

środowiska wirtualne w procesie design thinking
Premium
Jak praca zdalna zmienia design thinking

Design thinking wkracza w nowy wymiar. Dzięki środowiskom wirtualnym zespoły mogą współtworzyć, testować i analizować pomysły w czasie rzeczywistym – niezależnie od miejsca i strefy czasowej. To nie tylko narzędzie pracy zdalnej, lecz także przestrzeń do pogłębionej empatii, eksperymentowania i szybszego wdrażania innowacji.

Premium
Strategia zakorzeniona w przyszłości firmy

Technologia bez wizji to tylko narzędzie. Aby automatyzacja miała sens, musi wynikać z celów, wartości i przywództwa – a nie z mody na cyfrowość.

Materiał dostępny tylko dla subskrybentów

Jeszcze nie masz subskrypcji? Dołącz do grona subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Subskrybuj

Newsletter

Otrzymuj najważniejsze artykuły biznesowe — zapisz się do newslettera!