Reklama
OFERTA SPECJALNA na NAJWYŻSZY pakiet subskrypcji! Wersję Platinum - OFERTA LIMITOWANA
Praca zdalna i hybrydowa
Materiał Partnera

Elastyczność w wydaniu Mindspace

25 lutego 2021 7 min czytania
Elastyczność w wydaniu Mindspace

Streszczenie: Mindspace to globalny operator butikowych, elastycznych przestrzeni biurowych, który redefiniuje doświadczenie w miejscu pracy. Firma oferuje wynajem biur na krótsze okresy, nawet kilkumiesięczne, co odpowiada na rosnące zapotrzebowanie na elastyczność wśród przedsiębiorstw. W warszawskiej lokalizacji Mindspace Koszyki społeczność tworzą freelancerzy, małe i średnie firmy oraz duże korporacje, w tym międzyna-rodowe marki z branży spożywczej, odzieżowej i technologicznej. Przykładem jest współpraca z globalnym operatorem płatności Adyen, który docenia elastyczność, wsparcie organizacyjne oraz dobrą lokalizację oferowaną przez Mindspace. Członkowie społeczności Mindspace mogą korzystać z każdej przestrzeni operatora na całym świecie bez dodatkowych opłat. mitsmr.pl+6mitsmr.pl+6mitsmr.pl+6

Pokaż więcej

Na skutek pandemii i wielu miesięcy pracy zdalnej, zamknięci w czterech ścianach, bez wyraźnego rozdziału pomiędzy życiem prywatnym a zawodowym, wielu z nas zaczęło odczuwać syndrom tzw. wypalenia zawodowego. Co więcej, bez kontaktu z innymi ludźmi, czujemy się – najzwyczajniej w świecie – samotni. Jak temu zaradzić? Jednym z rozwiązań jest kompromis pomiędzy pracą w pełni zdalną, a ośmioma godzinami spędzonymi w biurze.

Partnerem materiału jest Mindspace.

, globalnego operatora elastycznych powierzchni do pracy, w trakcie pandemii wiele firm zaczęło myśleć o powierzchniach typu flex jak o alternatywie dla tradycyjnego biura lub home‑office. Pomimo tego, iż okazało się, że praca z domu jest możliwa nie tylko tymczasowo, to naturalne wyzwania z nią związane skłaniają do powrotu do biur – oferujących jednak znacznie więcej niż dotychczas. Coraz większą popularnością cieszą się rozwiązania hybrydowe, które umożliwiają zarówno pracę zdalną, jak i korzystanie z siedziby firmy w dowolnej chwili, a co się z tym wiąże, szalenie ważny bezpośredni, fizyczny kontakt z innymi współpracownikami. Nie ma więc wątpliwości, że rola biura ewoluuje. Dzisiaj nowoczesna przestrzeń biurowa to przede wszystkim miejsce interakcji i inspiracji, które pomaga budować więzi zarówno z klientami, jak i z zespołem, a także sprzyja kreatywności. Jest to pewnego rodzaju centrum łączności. Jak znaleźć więc takie miejsce, które będzie atrakcyjne zarówno dla właścicieli firm, jak i ich pracowników przy zachowaniu pełnej elastyczności wyboru? Sprawa jest o wiele prostsza, niż się wydaje – wystarczy odwiedzić Mindspace.

Inspirująca przestrzeń i poczucie wspólnoty

Warszawski oddział Mindspace to kompleks bezpośrednio sąsiadujący z Halą Koszyki, znajdujący się przy ul. Koszykowej 61 i 65. Jego wnętrze zaaranżowane jest w stylu vintage, łącząc trendy globalnego wzornictwa z lokalnym klimatem, dzięki współpracy z wybitnymi międzynarodowymi i polskimi artystami. W Mindspace Koszyki można poczuć się jak w modnej kawiarni bądź domowym zaciszu. Już od wejścia wzrok przykuwa przemyślana aranżacja – wygodne kanapy, półki pełne książek i nieprzypadkowe dodatki, które dodają uroku i tworzą wyjątkową atmosferę. Twórcom marki od początku zależało na tym, aby designerskie i zarazem funkcjonalne wnętrza oraz spersonalizowany poziom usług sprzyjały silnemu poczuciu wspólnoty oraz pozytywnie wpływały na to, w jaki sposób ludzie pracują, uczą się i rozwijają. Dlatego Mindspace Koszyki oferuje swoim klientom nie tylko biura, ale i także możliwość pracy w modelu plug‑and‑play w dowolnie wybranym przez siebie miejscu. Obowiązki służbowe można wykonywać nawet z poziomu kanapy w lobby – wystarczy mieć ze sobą tylko laptop i telefon komórkowy.

To nie koniec zalet. Warto wspomnieć także o inicjatywach Mindspace organizowanych z myślą o integracji najemców – są to tematyczne śniadania i lunche, a także różnego rodzaju warsztaty – zarówno na żywo – w siedzibach Mindspace, jak i online.

– Z mojego wieloletniego doświadczenia i obserwacji wynika, że możliwość osobistej rozmowy, dzielenia przestrzeni, nawet przy zachowaniu określonego dystansu, nie tylko zaspokaja nasze potrzeby w  zakresie kontaktów międzyludzkich, ale również pozwala być częścią firmowej społeczności. W Mindspace zawsze dbaliśmy o budowanie relacji regularnie organizując różnego rodzaju inicjatywy. Koronawirus skłonił nas do znalezienia takiego rozwiązania, które pomimo trudnych warunków, pozwoliło naszym najemcom uczestniczyć w tych niezwykle popularnych aktywnościach – online. Postanowiliśmy stworzyć wirtualną, ogólnodostępną lokalizację Mindspace, która oferuje nieograniczony dostęp do wielu webinariów i szkoleń czy nawet zajęć jogi. I jak się okazało, ludzie bardzo chętnie korzystają ze wszystkich tego rodzaju spotkań – mówi Michał Kwinta, Senior Community Manager w Mindspace Koszyki.

Finanse

Brak konieczności ponoszenia nakładów inwestycyjnych to jedna z najważniejszych zalet przestrzeni typu flex z perspektywy właścicieli firm. Nie każdy wie, że wynajmując biuro w Mindspace, można w nim zacząć pracę od razu. Nie ma potrzeby zakupu mebli, drukarek i wyposażenia sali konferencyjnej czy też zawierania umów z dostawcami Internetu, ubezpieczeń i z serwisem sprzątającym. Wszystko to najemcy Mindspace otrzymują w ramach jednej umowy. Nie ma więc wątpliwości, że wynajem elastycznej przestrzeni do pracy to szereg zalet także w ujęciu finansowym. Poza optymalizacją wydatków, niezwykle ważne są także: możliwość pracy w formule hybrydowej, redukcji czy też zwiększenia wynajmowanej powierzchni w zasadzie w każdej chwili, a także okresy trwania umów (zdecydowanie krótsze niż przy wynajmie tradycyjnego biura). Ma to szczególne znaczenie zwłaszcza teraz, w dobie pandemii, kiedy oczekiwania najemców znacząco uległy zmianie. Jak pokazują obserwacje ekspertów Mindspace, większość firm jest obecnie zainteresowana wynajmem biura na krótsze okresy niż standardowe 5‑10 lat. Na popularności zyskują nawet umowy kilkumiesięczne.

Biuro skrojone na miarę potrzeb

Komu dedykowane są przestrzenie elastyczne? Społeczność warszawskiej lokalizacji tworzą zarówno freelancerzy, małe i średnie firmy oraz duże korporacje. Wśród klientów Mindspace Koszyki znajdują się uznane międzynarodowe marki – w tym globalni liderzy z branży spożywczej, odzieżowej i technologicznej. Grono najemców uzupełniają m.in.: znana marka muzyczna Tidal, Tink – europejski lider z branży bankowości, który w trakcie pandemii koronawirusa zdecydował się podwoić liczbę wynajmowanych stanowisk oraz globalny operator płatności Adyen.

– Współpracujemy z Mindspace już niespełna rok. Adyen, pomimo swojej globalnej obecności jest nowym dostawcą płatności na rynku polskim i jako zespół, który miał w planach szybki rozwój, poszukiwaliśmy przestrzeni, która będzie w stanie elastycznie odpowiadać na nasze potrzeby. Zapewnienie komfortowego środowiska pracy dla członków naszego zespołu zawsze jest dla nas priorytetem i te potrzeby od pierwszego momentu bardzo efektywnie realizujemy właśnie z Mindspace. Pełne wsparcie organizacyjne, wysoka elastyczność, dobra lokalizacja, wychodzenie naprzeciw potrzebom członków społeczności to główne zalety tej przestrzeni, która pozwala nam w pełni skupić się na wykonywanej przez nas pracy – mówi Katarzyna Kocon, Marketing Manager w Adyen.

Dodatkowe informacje o Mindspace

Mindspace to globalny operator butikowych, elastycznych przestrzeni biurowych dla firm dowolnej wielkości, który na nowo definiuje doświadczenie w miejscu pracy. Obecnie sieć tworzą 32 lokalizacje w Europie (w Polsce, Holandii, Niemczech, Rumunii i Wielkiej Brytanii), w Stanach Zjednoczonych oraz w Izraelu. Członkowie społeczności Mindspace mogą swobodnie korzystać z każdej przestrzeni operatora na całym świecie, bez dodatkowych opłat.

Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź Mindspace.me lub śledź Mindspace na LinkedIn, TwitterzeFacebooku.

Tematy

Może Cię zainteresować

Multimedia
Noblista Daron Acemoglu studzi oczekiwania wobec sztucznej inteligencji

Czy sztuczna inteligencja naprawdę zrewolucjonizuje gospodarkę i rynek pracy w ciągu najbliższych lat? Daron Acemoglu, laureat Nagrody Nobla i wybitny ekonomista, przedstawia zaskakująco umiarkowaną prognozę. W rozmowie z MIT Sloan Management Review obala popularne mity o potędze AI, wyjaśniając, dlaczego technologia ta zautomatyzuje jedynie ułamek zadań i doda skromny, ale wartościowy wkład do światowego PKB. Posłuchaj, jak ekspert pokazuje, że kluczem do sukcesu jest mądra współpraca ludzi z AI oraz inwestycje w innowacje, a nie ślepe podążanie za modą na automatyzację.

Królicze nory i piękny problem AI: Jak Reddit poprawia personalizację reklam

Vishal Gupta, menedżer ds. inżynierii uczenia maszynowego w Reddit , wyjaśnia, jak platforma radzi sobie z miliardem postów i 100 000 społeczności. Kluczem jest sztuczna inteligencja, która nie tylko pomaga użytkownikom odkrywać niszowe treści , ale także rewolucjonizuje trafność reklam. To delikatna sztuka balansu między eksploracją a eksploatacją , celami reklamodawców a doświadczeniem użytkownika oraz między treściami generowanymi przez AI a autentyczną ludzką rozmową, która – zdaniem Gupty – staje się przez to jeszcze cenniejsza.

Koniec ery tradycyjnych wyprzedaży: liczy się już nie tylko cena

Sezon wyprzedaży 2025 pokazał już na starcie, że tradycyjne strategie rabatowe przestają działać.  Najnowsze badanie BCG dowodzi, że wchodzimy w erę „aktywnego konsumenta”, który nie podąża już ślepo za rabatami. Zamiast tego domaga się transparentności i realnej wartości. Dzieje się tak gdyż konsumenci masowo uzbroili się w generatywną sztuczną inteligencję do weryfikowania promocji i szukania realnej wartości. Dlatego Twoim największym konkurentem nie jest inna firma, lecz osobisty agent AI Twojego klienta.

Multimedia
Co nam się wmawia na temat sztucznej inteligencji?

Jakie narracje słyszymy na temat sztucznej inteligencji i co one z nami robią i jakie wywołują skutki? Jakie kształtują w nas wyobrażenia, oczekiwania, emocje, obawy i pragnienia? Do jakich zachowań nas mobilizują? Odpowiedzi na te wszystkie pytania szuka w 14 odcinku „Limitów AI” Iwo Zmyślony wraz z Edytą Sadowską oraz Kasią Zaniewską.  Rozmówcy analizują narracje na temat AI oraz o sile perswazji i jej społecznych skutkach.

Pięć cech liderów napędzanych technologią Pięć cech liderów napędzanych technologią

W dobie gwałtownych zmian technologicznych to CEO, którzy aktywnie zdobywają kompetencje cyfrowe i odważnie redefiniują swoje modele biznesowe, wyznaczają nową jakość przywództwa. Odkryj, jak pięć cech liderów napędzanych technologią przekłada się na przewagę konkurencyjną i trwały wzrost firmy.

Magazyn
Premium
Dlaczego uważni liderzy lepiej zarządzają zmianą
Samoświadomi i opanowani menedżerowie skuteczniej przeprowadzają swoje zespoły przez okresy niepewności związanej ze zmianami kierunku działania organizacji. Wdrażanie strategicznych zmian ma ogromny wpływ na wyniki przedsiębiorstw. Niezależnie od tego, czy chodzi o zwinne wykorzystanie nowej szansy rynkowej, czy o budowanie długoterminowej odporności. Wielu liderom jest jednak trudno skutecznie przeprowadzić zespół przez ten proces. Takie inicjatywy […]
Premium
W erze cyfrowej zaangażowanie nabiera nowego znaczenia

Automatyzacja bez ludzi nie działa. W erze AI to zaangażowanie, odpowiedzialność i zaufanie stają się nową walutą innowacyjnych organizacji.

chiński e-commerce i social commerce
Premium
Superaplikacje, social commerce i AI, czyli chiński przepis na sukces w e-handlu

Superaplikacje, handel społecznościowy i sztuczna inteligencja tworzą w Chinach nowy model handlu. Ashley Dudarenok tłumaczy, dlaczego przyszłość e-commerce należy do zintegrowanych ekosystemów i inteligentnych agentów AI.

Premium
Zaangażowania można się nauczyć

Zaangażowanie to nie magia, lecz kompetencja. Można je trenować – tak jak empatię, odpowiedzialność czy współpracę – pod warunkiem, że liderzy stworzą ku temu właściwe warunki.

strategie ochrony innowacji
Premium
Jak chronić innowacje przed kopiowaniem

Jak skutecznie bronić innowacji przed kopiowaniem? Czasem wystarczy mądrze zaprojektować produkt – tak, by jego kluczowych elementów nie dało się łatwo odtworzyć ani wykorzystać.

Materiał dostępny tylko dla subskrybentów

Jeszcze nie masz subskrypcji? Dołącz do grona subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Subskrybuj

Newsletter

Otrzymuj najważniejsze artykuły biznesowe — zapisz się do newslettera!