Magazyn o biznesie dla biznesu
Magazyn linderów cyfrowej transformacji
Książki, e-booki, szkolenia
Osobista platforma wiedzy
Kongresy, konferencje, webinary
General Manager, Genesys Polska.Od ponad 16 lat buduje i wdraża rozwiązania Customer Experience. W swojej działalności wspiera nieustannie rozwój klientów w zakresie rozwiązań Contact Center, Customer Experience, Strategicznej Optymalizacji Procesów oraz Zarządzania Efektywnością firmy.
LPP jest przykładem firmy, która po wybuchu pandemii praktycznie z dnia na dzień musiała zapewnić skalowalność swojego biznesu. Było to możliwe dzięki przejściu z rozwiązań on premise do chmury obliczeniowej. Dzięki temu udało się obsłużyć większe zainteresowanie klientów i wykorzystać przewagi konkurencyjne na rynku.
O tym, jak w czasie „nowej normalności” poprawić customer expierience, opowiadała Małgorzata Gawrysiak, dyrektorka sprzedaży w Genesys Polska.