Anna Werner
Konsument w czasach pandemii
Przedsiębiorstwa na całym świecie boleśnie odczuwają skutki kryzysu wywołanego przez pandemię COVID-19. W przetrwaniu trudnych czasów firmom może pomóc wiedza o nawykach oraz zmianach w zachowaniach i preferencjach konsumentów w czasach zarazy. Jak ludzie reagują na tę niespodziewaną groźną sytuację? Co to oznacza dla biznesu?
Dlaczego z wiekiem tracimy kreatywność
Dziś nikt już chyba nie wątpi, że sukces firm będzie zależał od innowacji, które rodzą się w umysłach kreatywnych pracowników.
Sposób na zaszyfrowane wirusy
W miarę wzrostu wolumenu zaszyfrowanego ruchu sieciowego także cyberprzestępcy coraz częściej stosują narzędzia szyfrujące, co jest poważnym problemem dla osób odpowiedzialnych za wykrywanie i monitorowanie potencjalnych zagrożeń. Aby wykrywać zaszyfrowane złośliwe oprogramowanie, coraz więcej przedsiębiorstw zwraca się ku rozwiązaniom opartym na uczeniu maszynowym i sztucznej inteligencji.
Mit dotyczący pasywnych inwestorów
Jak pasywne podejście do aktywów wpływa na praktyki w zakresie nadzoru korporacyjnego?
Rady nie zajmują się zagrożeniami cyfrowym
Dlaczego członkowie rad nadzorczych nie uwzględniają kwestii bezpieczeństwa informatycznego firmy w porządku obrad?
Jak zachować przewagę nad sztuczną inteligencją
W czasach, w których sztuczna inteligencja i algorytmy umożliwiają automatyzację niektórych kompetencji zarządczych, wielu menedżerów zapomina o stworzeniu właściwej hierarchii swoich umiejętności.