Najnowsze
Aranżacja wnętrz – tak to robi Mindspace!
Mindspace to globalny operator butikowych, elastycznych przestrzeni biurowych dla firm dowolnej wielkości, który na nowo definiuje doświadczenie w miejscu pracy. W efekcie takiego podejścia, dzisiaj każdy oddział tego nieprzeciętnego operatora elastycznych przestrzeni to nie tylko nowoczesne, designerskie biura, ale przede wszystkim miejsce interakcji i inspiracji.
Deepfake w reklamie, czyli gdy twarz wygląda znajomo...
Izraelski start-up Hour One wdraża nowoczesny projekt – chce tworzyć wierne cyfrowe kopie ludzkich twarzy. Mają być one wykorzystywane w edukacji, reklamie i medycynie. Czy to zapowiedź rewolucji deepfake i nowy trend w marketingu?
Organizacja klientocentryczna. Jak to zrobić?
Wiodące firmy od dawna działają zgodnie z założeniem, że klient ma zawsze rację. Z tego względu zamiast domyślać się czego oczekują kupujący, pytają ich o to i na podstawie zebranych informacji dostarczają odpowiedni produkt.
Jak skutecznie zarządzać wielopokoleniowym zespołem
W firmach pracują przedstawiciele różnych generacji. Przez to, że inaczej patrzą na świat, często trudno im się dogadać. Stosując cztery sposoby, szybko przekonasz się, jak wielki potencjał kryje się w multigeneracyjnym miejscu pracy, i uczynisz z pokoleniowych różnic źródło sukcesu firmy.
Technologie w walce z wypaleniem
Innowacyjne rozwiązania stosowane w pracy coraz częściej są postrzegane jako główny czynnik naruszający tzw. work-life balance. Umiejętnie wykorzystane mogą jednak stać się naszym sprzymierzeńcem w walce z wypaleniem zawodowym.
WYPALENIE ORGANIZACYJNE – nowy numer "ICAN Management Review"
Dziesiąty już numer magazynu „ICAN Management Review” poświęcamy kwestii wypalenia, nie tylko od strony pracowników, ale także samych organizacji. Niewiele firm zdaje sobie sprawę, że nieustanne podkręcanie tempa pracy i przyjmowanie na siebie coraz większej liczby zadań nie prowadzi w długim okresie do ponadprzeciętnych wyników. Nadmiar obowiązków, zamiast do wzrostu, prowadzi raczej do wypalenia pracowników, co negatywnie wpływa na ich zaangażowanie i produktywność.
Strategie wzrostu dla branży handlu detalicznego: SPRZEDAŻ PO COVID-19
Zawirowania gospodarcze wywołane przez pandemię COVID-19 odbiły się szczególnie mocno na sektorze handlu detalicznego. Wprowadzane, znoszone i ponownie ogłaszane lockdowny, a także obowiązujący reżim sanitarny w sklepach, doprowadziły wiele firm z tej branży do granic wytrzymałości, jednocześnie przyspieszając erę dominacji zakupów online.
Stacjonarne sklepy to szansa dla klientów i... sektora e-commerce
Dynamiczny rozwój sektora e-commerce wcale nie musi oznaczać, że tradycyjne sklepy znikną. Tym bardziej że gigant handlu online, Amazon, stawia na sprzedaż stacjonarną.
Nie pozwól, by cyfrowa obsesja pogrążyła twoją firmę
Firmy muszą przyjąć holistyczne podejście, by skutecznie przejść cyfrową transformację.
Jak reklamować się w grach?
Gry takie jak Fortnite, Cybepunk 2077 czy Minecracft to już nie tylko zabawa, ale też ogromne przestrzenie dla reklamy i nowe możliwości dla marketingu.