Najnowsze
Rola kobiet w cyfrowej erze
Jak tworzyć środowisko pracy przyjazne kobietom? Co musi się zmienić, by odgrywały one większą rolę w transformacji cyfrowej i częściej pełniły funkcje zarządcze? O tym m.in. dyskutowali Aleksandra Gren, dr Katarzyna Niewińska, Andrzej Jacaszek i Jarosław Szymczuk podczas debaty „MIT Sloan Management Review”.
Wyzwalanie innowacyjności poprzez działanie społeczne
Innowacyjność jest kluczem do budowania przewagi konkurencyjnej. Jednak nowe idee nie powstają w próżni. Budowanie kultury innowacji można zacząć od angażowania pracowników w działania społeczne. W dobie pracy hybrydowej może oznaczać to aktywizację zarówno globalną, jak i lokalną.
Godność jako podstawa korzystania z danych pracowników
Jak odpowiedzialnie zarządzać danymi pracowników?
Dlaczego właśnie zysk jest najważniejszy
Kiedy Hermann Simon, ekspert zarządzania, mistrz strategii i światowy autorytet w zakresie polityki cenowej mówi stanowczo "dość tego bałaganu!" i przypomina o fundamencie każdego solidnego biznesu, naprawdę warto go posłuchać. To pewny zysk – dla ciebie i twojej firmy.
Platforma inteligencji wizualnej – nowe narzędzie dla marketingu
Sztuczna inteligencja może być wykorzystana w marketingu również w przypadku treści wizualnych. Efekt? Wzrost konwersji na stronie sprzedawcy o 98% i skrócenie czasu badań marketingowych o 99%.
Dobry lider kontra zły lider. Czym się charakteryzują?
Coraz więcej firm zaczyna rozliczać swoich menedżerów ze zdolności do zarządzania w niepewnych czasach. Badania dowodzą, że zły szef to jeden z kluczowych powodów odchodzenia fachowców z pracy. Z kolei dobry potrafi sprawić, że jego zespół przenosi góry. Jakie cechy są niezbędne u liderów w "nowej normalności", a które ich dyskwalifikują?
Jesień 2021 Nowy numer "MIT Sloan Management Review Polska"
Jak dzięki technologii zmieniają się procesy, zadania, komunikacja
Dlaczego zmieniamy pracę
Zmieniam pracę! Wiele osób podjęło tę decyzję przynajmniej raz w życiu, niektórzy częściej, nawet znacznie częściej. Zbadaliśmy, co przekonuje zatrudnione osoby, że sytuacja dojrzała do zmian.
Dyskutuj, by stworzyć lepszą strategię
Formalne procesy, konstruktywna debata i logiczny rygor są kluczowymi elementami konsekwentnego tworzenia doskonałych strategii.
Liczba samobójstw w Kanadzie podczas pandemii wyraźnie... spadła. Czego uczy nas to w obszarze biznesu?
Pandemia spowodowała wyraźny wzrost liczby samobójstw, zarówno w Polsce, jak i na całym świecie. Na całym? Nie, istnieje co najmniej jedno państwo, które skutecznie przeciwstawiło się temu trendowi, a sposób, w jaki to zrobiło, pokazuje, jak skutecznie wspierać pracowników w trudnych czasach.