Najnowsze
Dlaczego firmy nie chcą chmury?
Aż 65 proc. przedstawicieli wyższej kadry zarządzającej z działów IT twierdzi, że czynnikami, które w największym stopniu zniechęcają do implementacji rozwiązań chmurowych są obawa o bezpieczeństwo danych oraz o to, że nie będą one przetwarzane zgodnie z prawem.
Frontem i backendem do przyszłości – technologiczne trendy w e-commerce, w które warto inwestować
Wzrost e‑commerce z jednej strony jest szansą na dotarcie do nowych odbiorców, z drugiej zaś wyzwaniem, któremu trzeba sprostać. Jak zatem wybrać odpowiednie technologie dla naszego biznesu i nie pogubić się?
Co marki mogą zrobić, aby przykuć uwagę klienta?
Omnichannel ułatwia zdobywanie nowych klientów i wzmacnia relacje z już obecnymi. Warto jednak pamiętać, że klienci coraz częściej oczekują spójnego doświadczenia, niezależnie od tego, z jakiego kanału skorzystali w celu dokonania zakupu. Ciekawe rozwiązania w tym zakresie oferuje Salesforce, z czego korzystają już największe firmy.
Logistyka w dobie pandemii. Cyfrowa rewolucja, czy stopniowa ewolucja?
E-commerce nie mógłby się rozwijać, gdyby nie logistyka. Jednak pandemia, która przyspieszyła zmiany w zakresie sprzedaży za pośrednictwem internetu, jednocześnie spowodowała zakłócenia w łańcuchach dostaw.
Zmiany cen euro. Jak zarządzać firmą?
Zmiany w kursie euro nie muszą być groźne dla firmy o zasięgu międzynarodowym. Jak zarządzać firmą, aby ograniczyć ryzyko zmian w kursie euro?
Rynek pracownika – to hasło będzie aktualne przez co najmniej 30 lat
„Ech, ta dzisiejsza młodzież…” Tradycyjne narzekanie osób starszych brzmi coraz częściej i mocniej również w kontekście poszukiwania pracowników. To młodzi dyktują dziś warunki na rynku pracy, a te są coraz częściej przez pracodawców akceptowane. Dlaczego? Po pierwsze, ponieważ brakuje rąk (i głów) do pracy. Po drugie, wymagania młodych często przyczyniają się do… rozwoju przedsiębiorstw.
5 tekstów na temat współpracy
Przypominamy pięć popularnych ostatnio artykułów poświęconych współpracy w nowej rzeczywistości.
Sprint w e-print, czyli rozwój firmy Lexmark w e-commerce
E-commerce stał się kluczem do zdobywania nowych klientów i rozwijania marki. Jednak aby osiągnąć sukces potrzebna jest odpowiednia strategia, której ważnymi elementami są zarówno działania marketingowe, jak i współpraca z innymi firmami pozwalająca zwiększyć potencjał. Dobrym tego przykładem są wspólne działania marek Lexmark i x-kom.
Ewolucja sprzedaży po Covid-19: nowe trendy i niepewności
Pandemia koronawirusa wprowadziła wiele niepewności i zagrożeń, ale także pozwoliła pojawić się nowym trendom i przyspieszyła cyfryzację biznesu oraz – bardziej lub mniej trwale – zmieniła zachowania klientów.
Zobacz, jak Genesys DX pomógł LPP podbić rynek
LPP jest przykładem firmy, która po wybuchu pandemii praktycznie z dnia na dzień musiała zapewnić skalowalność swojego biznesu. Było to możliwe dzięki przejściu z rozwiązań on premise do chmury obliczeniowej. Dzięki temu udało się obsłużyć większe zainteresowanie klientów i wykorzystać przewagi konkurencyjne na rynku.