Najnowsze
Social selling w B2B – jak zacząć, dlaczego warto i jakich pułapek się wystrzegać?
O wdrażaniu i wykorzystywaniu sprzedaży społecznościowej, jej zaletach, jak i pułapkach, rozmawiamy z Dariuszem Borowskim, aktywnym od dwudziestu lat w obszarze w marketingu B2B specjalistą patrzącym na social selling z trzech perspektyw.
Znaczenie zdalnego potwierdzania tożsamości w procesach biznesowych
Usługi zaufania oraz identyfikacji elektronicznej są istotnym elementem transformacji cyfrowej. Firmy decydujące się na wdrażanie nowych rozwiązań technologicznych czeka wiele wyzwań – jednym z nich jest elektroniczna identyfikacja klienta.
Innowacje i e-commerce w nachodzącej dekadzie
Innowacja może się zadziać w wielu miejscach, zarówno w startupach, jak i w dużych korporacjach, a jej głównym celem jest stworzenie pomostu pomiędzy problemem, a rozwiązaniem. Co jednak sprawia, że jedne kraje sprzyjają powstawaniu nowych rozwiązań?
5 tekstów na temat sztucznej inteligencji
Przypominamy pięć popularnych ostatnio artykułów poświęconych wykorzystaniu sztucznej inteligencji w biznesie
Kompetencje cyfrowego lidera przyszłości
Dla współczesnego lidera szczególne znaczenie mają cyfrowe kompetencje. O tym, dlaczego tak się dzieje i jakie są to umiejętności, opowiada Jarosław Gracel – wiceprezes zarządu i dyrektor ds. Przemysłu 4.0 w firmie ATOR, członek Rady Programowej „MIT Sloan Management Review Polska”
.
Kto wystąpi na Infoshare 2021 – największym w CEE spotkaniu biznesu i technologii?
Blisko 150 czołowych prelegentów z całego świata, najnowsze globalne trendy technologiczne, historia sukcesu polskich jednorożców, międzynarodowi inwestorzy i setki startupów. To wszystko już 14-15 października, podczas Infoshare 2021.
Wykorzystaj treści produktowe do zwiększenia sprzedaży w internecie
E-commerce obecnie jest nie tylko wyłącznie kanałem sprzedaży, ale przede wszystkim kanałem inspiracji i komunikacji. Z tego powodu warto poświęcić czas na opracowanie odpowiedniej strategii dotyczącej treści produktowych.
Nowe metody pozyskiwania klientów w e-commerce
- Treści produktowe, które klient zobaczy wchodząc na naszą platformę sprzedażową w pierwszym momencie, decydują o tym czy u nas zostanie czy uda się do konkurencji – mówi Rafał Wasyluk, Head of EMEA Commerce CoE, w firmie VMLY&R. Rozmawia Paulina Kostro.
Trendy 2025: 10 kierunków w transformacji technologicznej biznesu
Transformacja cyfrowa gwałtownie przyspieszyła w 2020 roku i nie zwalnia tempa. Zbadaliśmy jakie trendy odgrywają najważniejszą rolę w rozwoju biznesu. Na jakie zatem rozwiązania będą stawiać organizacje w najblizszych 5 latach?
Dlaczego firmy nie chcą chmury?
Aż 65 proc. przedstawicieli wyższej kadry zarządzającej z działów IT twierdzi, że czynnikami, które w największym stopniu zniechęcają do implementacji rozwiązań chmurowych są obawa o bezpieczeństwo danych oraz o to, że nie będą one przetwarzane zgodnie z prawem.