Najnowsze
Zakupy online i sfrustrowany klient. Jak sobie tym poradzić?
Z punktu widzenia sprzedawcy e-commerce to taka randka w ciemno z klientem. Może coś kupi, może nie kupi, ale trudno zrozumieć, co myśli i czuje w trakcie wirtualnych zakupów. Czy sztuczna inteligencja to zmieni i włączy światło w tej relacji?
Polscy menedżerowie są już zmęczeni pracą zdalną
Jak wynika z raportu Deloitte "Global Human Capital Trends 2021", aż 38% polskich menedżerów uważa, że praca zdalna ma negatywny wpływ na ich samopoczucie.
Można wytrenować strategiczny sposób myślenia
Co sprawia, że jedni potrafią planować i stosować strategie metapoznawcze, podczas gdy inni muszą się ich uczyć? Odpowiedzią jest odpowiednie podejście i ciągłe zadawanie kluczowych pytań: Co mogę zrobić, aby sobie ułatwić pracę? W jaki inny sposób mogę wykonać to zadanie? Czy istnieje sposób na zrobienie tego lepiej? Tylko tyle i aż tyle.
Rozmowy o muzyce klasycznej ze sztuczną inteligencją [Mistrzowie Innowacyjnej Transformacji]
IBM udowadnia, że twórczość artystyczna i sztuczna inteligencja mogą iść ze sobą w parze. NOSPR AI, wykorzystujący rozwiązanie IBM Watson i publiczną chmurę IBM, umożliwia internautom zgłębienie wiedzy o muzyce klasycznej poprzez rozmowę z AI. Za ten projekt firma IBM otrzymała tytuł Mistrza Innowacyjnej Transformacji, w kategorii „Cyfrowa organizacja”.
9 przełomowych technologii 2021 według MIT Technology Review
Magazyn MIT Technology Review co roku publikuje listę przełomowych technologii. Przyjrzeliśmy się liście na rok 2021. Które innowacje faktycznie zmienią biznes, nie tylko za Oceanem, ale także nad Wisłą?
Nowe kompetencje liderów – najnowszy numer "ICAN Management Review"
W siódmym wydaniu magazynu „ICAN Management Review” stawiamy pytanie, jakie kompetencje liderów stały się dziś niezbędne do skutecznego zarządzania. Odpowiadamy na nie poprzez najnowsze, autorskie badania polskiego rynku oraz starannie wybrane teksty najlepszych ekspertów i praktyków biznesu.
Konkurs Mistrz Innowacyjnej Transformacji: przedłużamy termin zgłoszeń do 12 marca!
Ze względu na duże zainteresowanie konkursem Mistrz Innowacyjnej Transformacji, organizowanego przez ICAN Institute – wydawcę „MIT Sloan Management Review Polska”, przedłużamy termin przyjmowania projektów - tak, aby zapewnić wszystkim zainteresowanym wystarczająco dużo czasu na przygotowanie zgłoszenia.
Konkurs Mistrz Innowacyjnej Transformacji: przedłużamy termin zgłoszeń do 12 marca!
Ze względu na duże zainteresowanie konkursem Mistrz Innowacyjnej Transformacji, organizowanego przez ICAN Institute – wydawcę „MIT Sloan Management Review Polska”, przedłużamy termin przyjmowania projektów - tak, aby zapewnić wszystkim zainteresowanym wystarczająco dużo czasu na przygotowanie zgłoszenia.
Jak mocno satysfakcja klienta przekłada się na zyski przedsiębiorstwa?
To oczywiste, że zadowoleni klienci to podstawa sukcesu biznesowego firm, ale co to konkretnie oznacza? Według naukowców z Indiana University, inwestycja w zaufanie klientów przynosi znacznie większe oszczędności niż obniżenie kosztów obsługi, dystrybucji, sprzedaży czy ogólnych kosztów administracyjnych.