Najnowsze
Nowe biura w nowej normalności – debata
W drugiej części naszego spotkania poświęconego tematyce biurowej nie wahaliśmy się przed stawianiem zaproszonym ekspertom trudnych i aktualnych pytań związanych m.in. z powrotem pracowników do biur.
Podnoś kwalifikacje wszystkich pracowników
Aby stworzyć infrastrukturę edukacyjną umożliwiającą wszystkim pracownikom zrównoważony rozwój, korporacje muszą podjąć odważne kroki.
Niemal połowa Polaków przyznaje, że w domu pracują mniej efektywnie niż z biurze
Wyniki badania pokazują, że blisko 86% polskich pracowników pojawia się obecnie z różną częstotliwością w biurze mimo pandemii, zaś ponad połowa z nich robi to codziennie.
Podnoszenie umiejętności dzięki coachingowi współpracowników
Coaching współpracowników odgrywa fundamentalną rolę w rozwijaniu tych ludzkich umiejętności, których żadna technologia, przynajmniej na razie, nie jest w stanie zastąpić.
Jak skutecznie zatrudnić nowych menedżerów – i utrzymać ich w firmie?
40% menedżerów wyższego szczebla rezygnuje pracy przed upływem 18 miesięcy. Przyczynia się to do poważnej destabilizacji i zwiększenia kosztów funkcjonowania przedsiębiorstwa, dlatego warto zadać sobie pytanie – jak temu przeciwdziałać?
Nowe biura w nowej normalności
Jakie powinno być elastyczne biuro? Jak zadbać o zdrowie i odporność jego użytkowników? No i wreszcie – jak przetransformować biuro, by stanowiło najlepszą odpowiedź na obecne potrzeby pracowników? Odpowiedzi na te pytania zawarte są w trzech krótkich wystąpieniach w formie wideo.
Powrót do biur z pracy zdalnej. Jak poradzono sobie z tym w Wuhan?
Jak zachęcić pracowników do powrotu do biur w warunkach "nowej normalności"? Temat podjęli naukowcy z uniwersytetu Uniwersytetu Illinois, badając dobre praktyki firm z chińskiego miasta Wuhan.
Biznesowe déjà vu. Sieć mówi jak jest
Analiza trendów internetowych roku minionego 2020 może być najlepszym sposobem przygotowania strategii biznesowej na dziś. Wszak wiosna 2021 nie różni się zbytnio od wiosny minionej.
Cztery obszary, w których sztuczna inteligencja poprawia sprzedaż i zadowolenie klienta
Aby w pełni wykorzystać potencjał sprzedaży za pośrednictwem internetu, nie wystarczy założenie strony i prowadzenie wysyłki poprzez sieć. Na tym coraz bardziej konkurencyjnym rynku ogromną rolę odgrywa wykorzystanie sztucznej inteligencji, usprawniającej obsługę klienta i zwiększającej sprzedaż
Rada Programowa MIT SMRP - czwarte posiedzenie
Sukces cyfrowej transformacji oraz produktywność pracowników działających w modelu rozproszonym, w mniejszym stopniu zależą od wyboru konkretnych rozwiązań, a w większym od potrzeb biznesowych firmy i kultury organizacyjnej - to wnioski z dyskusji członków Rady Programowej MIT SMRP