Reklama
OFERTA SPECJALNA na NAJWYŻSZY pakiet subskrypcji! Wersję Platinum - OFERTA LIMITOWANA
Więcej w: Klienci i doświadczenia
Anna Connor - Łakomy: jak tworzyć skuteczne przekazy sprzedażowe?
Klienci i doświadczenia

Anna Connor – Łakomy: jak tworzyć skuteczne przekazy sprzedażowe?

Ekspertka specjalizująca się w neuronauce społecznej opowiada, jak ważne w tworzeniu przekazów sprzedażowych są emocje. W świecie, w którym każdy z nas otoczony jest ciągłym przepływem reklam, sztuka tworzenia przekazów sprzedażowych nabiera fundamentalnego znaczenia. W tej materii warto posłuchać ekspertów, a jedną z nich jest Anna Connor‑Łakomy, według której istotą skutecznych komunikatów handlowych są emocje. Jednakże wielu sprzedawcom trudno jest przyjąć tę koncepcję. […]

Anna Łakomy
25 kwietnia 2024
Jak projektowanie włączające pomaga pozyskać nowych klientów
INNOWACJE

Jak projektowanie włączające pomaga pozyskać nowych klientów

Rozczarowanie klienta jest niekorzystne dla biznesu. Jednak niektóre produkty rozczarowują codziennie w sposób niezamierzony. Skorzystaj z tych podpowiedzi, aby projektować produkty dla bardziej zróżnicowanych społeczności. Wyobraź sobie produkt, którego użytkowanie jest frustrujące dla milionów ludzi. Można było łatwo tego uniknąć, wybierając inny projekt. Gdyby to był twój produkt, czy nie chciałbyś wiedzieć, kto był nim sfrustrowany i dlaczego? […]

Vanessa M. Patrick Jeffrey D. Shulman
19 kwietnia 2024
Jak utrudnienia mogą poprawić doświadczenia klientów
Premium
Klienci i doświadczenia

Jak utrudnienia mogą poprawić doświadczenia klientów

Wiele firm dąży do tego, by zakupy online były jak najmniej problematyczne. Tymczasem spowolnienie procesu zakupowego może zwiększyć zadowolenie i lojalność klientów. Firmy mają na celu projektowanie jak najmniej frustrujących i bezproblemowych procesów zakupowych. Panuje powszechne przekonanie, że utrudnienia psują doświadczenia klienta. Wydaje się to szczególnie istotne przy zakupach online, kiedy klienci – znani z mniejszej cierpliwości i skłonności […]

Diego Aparicio Aylin Aydinli Marco Bertini
1 kwietnia 2024
Hiperpersonalizacja jako nowy paradygmat w budowie relacji z klientem
Sztuczna inteligencja i uczenie maszynowe

Hiperpersonalizacja jako nowy paradygmat w budowie relacji z klientem

Cyfryzacja i Przemysł 4.0 sprawiają, że budowa relacji z klientami przypomina cyfrowe randki, a każde takie spotkanie to okazja do wywarcia możliwie jak najlepszego, kolejnego „pierwszego” wrażenia. Nowe oczekiwania klientów pojawiają się w odpowiedzi na stymulacje płynące z rynku, co w efekcie jeszcze bardziej kształtuje rynek. Technologie cyfrowe, chmura, usługi SaaS, współpraca człowieka z AI, zwinność i zmiany w kulturze organizacyjnej to kluczowe elementy […]

Mariusz Gromada
1 lutego 2024
AI oczami konsumentów. Trendy na 2024 rok
Analiza danych, Big Data

AI oczami konsumentów. Trendy na 2024 rok

Sztuczna Inteligencja stała się nieodłącznym elementem współczesnego biznesu, oferując innowacyjne rozwiązania, skracając procesy zakupowe i dostarczając bardziej spersonalizowane oferty. Choć konsumenci oczekują ułatwień, istnieje widoczny dualizm w ich podejściu do tej technologii, wynikający z obaw związanych z bezpieczeństwem, manipulacją i nadużyciem. Jak czytamy w najnowszej publikacji pt. „Człowiek w centrum”, zrealizowanej przez agencję Focus Nation konsumentom zależy na tym, aby marki korzystały […]

Paulina Kostro
30 stycznia 2024
Jakiej dostawy oczekujemy?
BIZNES I TECHNOLOGIE

Jakiej dostawy oczekujemy?

Dynamiczny rozwój branży e‑commerce skutkuje równie szybkimi zmianami w oczekiwaniach klientów dotyczących dostawy towarów. Dziś kluczową rolę odgrywa elastyczność, zarówno pod względem wyboru terminu, miejsca i formy dostarczenia przesyłki, jak i metod płatności. W przypadku artykułów ponadgabarytowych, takich jak sprzęt RTV i AGD czy meble, istotne są również dodatkowe usługi, np. wniesienie lub montaż. – Ostatnia mila to kluczowy element […]

Materiał Partnera
21 grudnia 2023
Czy jesteś pewien, ze właściwie zarzadzasz sprzedażą?
Premium
Klienci i doświadczenia

Czy jesteś pewien, ze właściwie zarzadzasz sprzedażą?

Wybór najważniejszych aktywności sprzedażowych oraz zapewnienie, że są one poprawnie wykonywane przez handlowców, to najlepszy sposób na realizację oczekiwanych wyników sprzedaży. Zarządzanie sprzedażą to złożona dyscyplina biznesowa, skoncentrowana na praktycznym wykorzystaniu zestawu narzędzi, sposobów sprzedaży i koordynowaniu wielu, często różnych, operacji sprzedażowych przedsiębiorstw. Gdy wyniki nie spełniają oczekiwań, firmy zazwyczaj uruchamiają programy naprawcze, wykonując czynności, które […]

tristan tresar
1 grudnia 2023
Zwodniczy mit masowego rynku
Premium
INNOWACJE

Zwodniczy mit masowego rynku

W spolaryzowanej kulturze pogoń za sukcesem w mainstreamie jest skazana na porażkę. Najlepszym pomysłem jest postawienie na relacje z subkulturą użytkowników, którzy uwielbiają twoją markę. Przez wiele lat firma McDonald’s zdawała się być ucieleśnieniem wszystkich problemów z odżywianiem w Stanach Zjednoczonych. Marka ta stała się wręcz symbolem złych decyzji żywieniowych prowadzących do rosnącej plagi otyłości i coraz większej liczby osób z nadciśnieniem. […]

Marcus Collins
1 grudnia 2023
Konferencja MIT Sloan Management Review Polska: Innowacyjność w erze AI
BIZNES I TECHNOLOGIE

Konferencja MIT Sloan Management Review Polska: Innowacyjność w erze AI

„Jak wyzwalać innowacyjność firm w dobie sztucznej inteligencji” to temat Konferencji MIT Sloan Managemet Review Polska, która odbyła się 14 listopada 2023 r. w formule online. Jest to wydarzenie nie tylko gromadzące światowych ekspertów, ale także otwierające nowe horyzonty dla przyszłości biznesu, integrując innowacyjne praktyki z potencjałem sztucznej inteligencji. Konferencję zainaugurowała Paulina Kostro, redaktorka MIT Sloan Management Review […]

Redakcja MIT SMRP
29 listopada 2023
Raport PZU „Epoka nowych doświadczeń”: jak technologia rewolucjonizuje doświadczenia klienta
Analityka i Business Intelligence

Raport PZU „Epoka nowych doświadczeń”: jak technologia rewolucjonizuje doświadczenia klienta

W dzisiejszym świecie, gdzie konkurencja między firmami rośnie, a klienci stają się coraz bardziej wymagający i świadomi swoich potrzeb, Customer Experience (CX) jest jednym z kluczowych elementów sukcesu biznesowego. Obecnie klienci oczekują nie tylko optymalizacji procesu zakupowego, ale także coraz bardziej spersonalizowanych i zintegrowanych doświadczeń. Najnowszy raport CX „Epoka nowych doświadczeń”, przygotowany przez PZU, przedstawia kluczowe trendy i innowacje, które kształtują […]

Materiał Partnera
30 października 2023

Newsletter

Otrzymuj najważniejsze artykuły biznesowe — zapisz się do newslettera!