Reklama
OFERTA SPECJALNA na NAJWYŻSZY pakiet subskrypcji! Wersję Platinum - OFERTA LIMITOWANA
Analityka i Business Intelligence

Nowe podejście do eksperymentowania – spotkanie z ekspertem MIT

22 stycznia 2021 2 min czytania
Zdjęcie Paweł Górecki - Redaktor MIT Sloan Management Review Polska
Paweł Górecki
Zdjęcie Michael Schrage - Michael Schrage jest pracownikiem badawczym w projekcie Initiative on the Digital Economy w MIT Sloan School of Management oraz autorem książki Recommendation Engines, wydanej w 2020 roku nakładem MIT Press.  
Michael Schrage
Magdalena Bryś
Nowe podejście do eksperymentowania - spotkanie z ekspertem MIT

Streszczenie: Budowanie innowacyjnych rozwiązań wymaga kreatywności, ale same pomysły to za mało, by tworzyć produkty zyskujące uznanie odbiorców. Aby osiągnąć ten cel, konieczne jest tworzenie hipotez, które można łatwo testować. O nowym podejściu do eksperymentowania w biznesie, także z wykorzystaniem nowych technologii, opowiada Michael Schrage z MIT Sloan School of Management. mitsmr.pl+2mitsmr.pl+2mitsmr.pl+2mitsmr.pl+6mitsmr.pl+6mitsmr.pl+6

Pokaż więcej

Budowanie innowacyjnych rozwiązań wymaga kreatywności, ale same pomysły to za mało, by tworzyć produkty zyskujące uznanie odbiorców. Aby osiągnąć ten cel, konieczne jest tworzenie hipotez, które można łatwo testować. O nowym podejściu do eksperymentowania w biznesie, także z wykorzystaniem nowych technologii, opowiada Michael Schrage z MIT Sloan School of Management.

Udostępniamy zapis webinarium z jego udziałem, wraz z dziesięciominutową sesją pytań i odpowiedzi moderowaną przez Pawła Góreckiego, redaktora naczelnego „MIT Sloan Management Review Polska”.

Nasz gość z Initiative on the Digital Economy w MIT Sloan School of Management jest specjalistą w dziedzinie ekonomii behawioralnej, innowacyjności i wskaźników efektywności . Jego wystąpienia na dwóch naszych kongresach i jednej konferencji zostały bardzo wysoko ocenione przez słuchaczy. Michael Schrage jest też autorem książki Recommendatin Engines , której polskie tłumaczenie zostanie wydane wiosną tego roku przez ICAN Isntitute.

To i kolejne bezpłatne webinaria z ekspertami MIT to zapowiedź  III Kongresu MIT Sloan Management Review Polska, który odbędzie się już 21‑22 kwietnia 2021 roku. Michale Schrage również będzie jego gościem.

Następne spotkanie z ekspertem MIT zaplanowaliśmy na 10 lutego. Kolejne będą odbywać się raz w miesiącu, do kwietnia 2021 roku. Eksperci będą dzielić się swoimi doświadczeniami w obszarach technologii, innowacji i biznesu.

O autorach
Tematy

Może Cię zainteresować

Koniec ery tradycyjnych wyprzedaży: liczy się już nie tylko cena

Sezon wyprzedaży 2025 pokazał już na starcie, że tradycyjne strategie rabatowe przestają działać.  Najnowsze badanie BCG dowodzi, że wchodzimy w erę „aktywnego konsumenta”, który nie podąża już ślepo za rabatami. Zamiast tego domaga się transparentności i realnej wartości. Dzieje się tak gdyż konsumenci masowo uzbroili się w generatywną sztuczną inteligencję do weryfikowania promocji i szukania realnej wartości. Dlatego Twoim największym konkurentem nie jest inna firma, lecz osobisty agent AI Twojego klienta.

Multimedia
Co nam się wmawia na temat sztucznej inteligencji?

Jakie narracje słyszymy na temat sztucznej inteligencji i co one z nami robią i jakie wywołują skutki? Jakie kształtują w nas wyobrażenia, oczekiwania, emocje, obawy i pragnienia? Do jakich zachowań nas mobilizują? Odpowiedzi na te wszystkie pytania szuka w 14 odcinku „Limitów AI” Iwo Zmyślony wraz z Edytą Sadowską oraz Kasią Zaniewską.  Rozmówcy analizują narracje na temat AI oraz o sile perswazji i jej społecznych skutkach.

Pięć cech liderów napędzanych technologią Pięć cech liderów napędzanych technologią

W dobie gwałtownych zmian technologicznych to CEO, którzy aktywnie zdobywają kompetencje cyfrowe i odważnie redefiniują swoje modele biznesowe, wyznaczają nową jakość przywództwa. Odkryj, jak pięć cech liderów napędzanych technologią przekłada się na przewagę konkurencyjną i trwały wzrost firmy.

Magazyn
Premium
Dlaczego uważni liderzy lepiej zarządzają zmianą
Samoświadomi i opanowani menedżerowie skuteczniej przeprowadzają swoje zespoły przez okresy niepewności związanej ze zmianami kierunku działania organizacji. Wdrażanie strategicznych zmian ma ogromny wpływ na wyniki przedsiębiorstw. Niezależnie od tego, czy chodzi o zwinne wykorzystanie nowej szansy rynkowej, czy o budowanie długoterminowej odporności. Wielu liderom jest jednak trudno skutecznie przeprowadzić zespół przez ten proces. Takie inicjatywy […]
Premium
W erze cyfrowej zaangażowanie nabiera nowego znaczenia

Automatyzacja bez ludzi nie działa. W erze AI to zaangażowanie, odpowiedzialność i zaufanie stają się nową walutą innowacyjnych organizacji.

chiński e-commerce i social commerce
Premium
Superaplikacje, social commerce i AI, czyli chiński przepis na sukces w e-handlu

Superaplikacje, handel społecznościowy i sztuczna inteligencja tworzą w Chinach nowy model handlu. Ashley Dudarenok tłumaczy, dlaczego przyszłość e-commerce należy do zintegrowanych ekosystemów i inteligentnych agentów AI.

Premium
Zaangażowania można się nauczyć

Zaangażowanie to nie magia, lecz kompetencja. Można je trenować – tak jak empatię, odpowiedzialność czy współpracę – pod warunkiem, że liderzy stworzą ku temu właściwe warunki.

strategie ochrony innowacji
Premium
Jak chronić innowacje przed kopiowaniem

Jak skutecznie bronić innowacji przed kopiowaniem? Czasem wystarczy mądrze zaprojektować produkt – tak, by jego kluczowych elementów nie dało się łatwo odtworzyć ani wykorzystać.

Premium
Efekt domina w zarządzaniu dobrostanem

Kultura dobrostanu staje się nowym filarem przywództwa. Firmy, które inwestują w wellbeing liderów i zespołów, uruchamiają efekt domina – rozwijają kompetencje, wzmacniają kulturę organizacyjną i budują przewagę na rynku.

Wybieram MIT

Cyfrowa transformacja to dziś nie wybór, lecz konieczność. Jak pokazuje doświadczenie Grupy Symfonia, przemyślane inwestycje w technologie potrafią odmienić kierunek rozwoju firmy i stać się impulsem do trwałej przewagi konkurencyjnej.

Materiał dostępny tylko dla subskrybentów

Jeszcze nie masz subskrypcji? Dołącz do grona subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Subskrybuj

Newsletter

Otrzymuj najważniejsze artykuły biznesowe — zapisz się do newslettera!