Paulina Chmiel-Antoniuk
redaktorka "MIT Sloan Management Review Polska"
Czy wejście na platformę sprzedażową obniży wartość marki?
Właściciele luksusowej marki odzieży alpinistycznej i narciarskiej Mountwear poszukują możliwości rozbudowania kanałów dystrybucji i skalowania biznesu bez konieczności inwestowania własnego kapitału. Rozważają dołączenie do platformy sprzedażowej marketplace premium, dzięki czemu marka będzie mogła zwiększyć zasięg i rozwinąć sprzedaż swoich produktów w kanale online.
Hiperpersonalizacja rządzi w e-commerce
Dynamiczny rozwój narzędzi sztucznej inteligencji nieodwracalnie zmieniły nawyki zakupowe konsumentów, uwypuklając potrzebę hiperpersonalizacji zarówno oferty produktowej, jak i obsługi klienta.
Luksusowe doświadczenie klienta – czego można nauczyć się od marek premium
O tym, jak budować poczucie ekskluzywności poprzez doświadczenie z marką, a także o unikatowych sposobach zaspokajania potrzeb klientów, rozmawiam z Dominiką Trawką, strategiem oraz doradczynią marek premium i luksusowych, autorką bestsellerowej książki Marketing Premium, założycielką pierwszego w Polsce bloga o marketingu marek z wyższej półki: MarketingPremium.pl, oraz firmy doradczej Luxury Consulting Online.
Odzyskaj 15–20% utraconych koszyków dzięki płatnościom odroczonym
Według najnowszych badań Instytutu Baymarda 70% koszyków w e-sklepach zostaje porzuconych. Oznacza to, że siedemdziesięciu na stu klientów wycofuje się z procesu zakupowego tuż przed finalizacją zamówienia. Głównym tego powodem są wysokie koszty przesyłki, a także długi i złożony proces zakupowy wymagający zakładania konta.