Materiał Partnera
Tania i zielona mobilność
Radykalne plany Komisji Europejskiej w zakresie ograniczeń nowo rejestrowanych aut spalinowych osobowych, jak i ciężarowych, zmierzających do zredukowania śladu węglowego transportu do zera już w 2035 roku, wpisują się w szerszą koncepcję zielonej transformacji Starego Kontynentu. W zwiększeniu konkurencyjności przedsiębiorstwa w czasach zmian przychodzi z pomocą oferta firmy Carsmile.
Święty Graal CRM
Współczesny klient oczekuje, że jego doświadczenia w sieci będą zintegrowane i aktualizowane w czasie rzeczywistym. Jeśli tak nie jest, czuje się rozczarowany.
Aplikacja pomoże Polakom zadbać o środowisko i walczyć ze śmieciami
Aż 78% Polaków korzysta dziś ze smartfona, który ułatwia komunikację ze światem, zapewnia rozrywkę i pomaga w codziennych obowiązkach. Od teraz urządzenie mobilne może również stać się narzędziem do walki z rosnącym zanieczyszczeniem środowiska wokół nas.
Przyciągnij uwagę klienta jeszcze bardziej!
O tym, jaki przepis na zwrócenie uwagi konsumentów ma Samsung oraz jak można wprowadzić oszczędności w korzystaniu z ekranów w sieciach sklepów, opowiada Marcin Sas, Key Account Manager w firmie Samsung.
Inteligentna sieć transmisji danych
W nowoczesnych firmach, które przechodzą lub już przeszły transformację technologiczną i przeniosły zasoby do chmury, transmisja danych jest równie ważna jak zarządzanie samą organizacją.
Partnerzy mission impossible
Czy wiedząc, że postawione przed firmą IT zadanie jest na pierwszy rzut oka nie do wykonania, warto decydować się na jego realizację? Gdzie tkwi klucz do sukcesu i czy zawsze dobrze jest brać na siebie ryzyko? Nie istnieje jedna odpowiedź w tej kwestii – przed podjęciem decyzji należy zadać sobie szereg biznesowych pytań.
Chmura, czyli demokracja
Jeszcze niedawno rozwiązania IT kojarzyły się z czymś drogim, elitarnym. Wymagały nakładów na własną infrastrukturę oraz budowania licznego zespołu IT. W przypadku rozwiązań innowacyjnych niezbędne było zatrudnianie naukowców lub współpraca z uniwersytetami. W związku z wysokim progiem wejścia trudne było prototypowanie, co z kolei ograniczało możliwość eksperymentowania z nowymi usługami czy sposobami pracy