biznes technologie innowacje
technologiczna strona biznesu
biznes technologie innowacje
najważniejsze informacje zebrane w jednym miejscu

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>
Kongres „MIT Sloan Management Review Polska”. Czwarta edycja już w maju

Kongres „MIT Sloan Management Review Polska”. Czwarta edycja już w maju

Najważniejsze wydarzenie technologiczno‑biznesowe w Polsce odbędzie się w dniach 11‑12 maja w interaktywnej formule online. Na uczestników IV Kongresu MIT Sloan Management Review Polska czekają wystąpienia światowych ekspertów pełne praktycznej wiedzy i inspiracji, studiów przypadku i wyników badań.

Wydarzenie jest przeznaczone dla prezesów, liderów, menedżerów, specjalistów, którzy mają świadomość rosnącego znaczenia technologii w biznesie. Fakt, że spotykamy się już po raz czwarty, świadczy o tym, że świadomość ta wśród polskich przedsiębiorców rośnie.

Dwie ścieżki tematyczne: Technology oraz Digital Leadership

Zarządzanie cyfrową transformacją wymaga od liderów nie tylko wiedzy o innowacjach technologicznych i ich wpływie na biznes, lecz także nowych umiejętności przywódczych. Dlatego organizatorzy kongresu przygotowali dwie ścieżki tematyczne: Technology i Digital Leadership.

Pierwszy ścieżka – Technology – skupi się na trendach technologicznych, nowych rozwiązaniach dla biznesu i ich praktycznym zastosowaniu. Eksperci poruszą tematy związane z bezpieczeństwem cyfrowym, wyzwaniami z obszaru hiperautomatyzacji oraz dotyczącymi rozwoju ekologicznych technologii, a także przyjrzą się rosnącemu znaczeniu metaverse w kontekście interakcji społecznych.

Natomiast wystąpienia w ramach ścieżki Digital Leadership zostaną poświęcone przywództwu i zarządzaniu w cyfrowej rzeczywistości. Prelegenci zastanowią się, jak będzie wyglądała przyszłość miejsca pracy i jak cyfrowa transformacja wpłynie na kulturę organizacyjną firm. Podzielą się też wskazówkami dotyczącymi wykorzystania kompetencji miękkich. Opowiedzą np. o tym, jak przygotować pracowników do cyfrowej transformacji oraz jak dbać o relację z klientem w środowisku nowoczesnego e‑commerce.

Kto wystąpi na kongresie?

Podczas IV Kongresu MIT Sloan Management Review Polska wystąpią światowi i polscy eksperci, którzy na co dzień współpracują z największymi firmami i topowymi ośrodkami badawczym. Swoimi doświadczeniami podzielą się m.in.:

  • prof. dr hab. Dariusz Jemielniak, futurolog i socjolog (Akademia Leona Koźmińskiego);

  • Devin Cook, zastępca dyrektora, MIT Initiative on the Digital Economy (IDE);

  • Aleksandra Przegalińska, futurolog (Akademia Leona Koźmińskiego);

  • Pim de Morree, współzałożyciel, Corporate Rebels;

  • Paul Cheek, przedsiębiorca, nauczyciel przedsiębiorczości, software engineer, wykładowca      (MIT Sloan School of Management);

  • dr Neil Thompson, konsultant MIT’s Computer Science and Artificial Intelligence Lab oraz Initiative on the Digital Economy.

Dla uczestników kongresu przygotowano możliwość bezpłatnego udziału w ramach pakietu Basic (transmisja online na żywo i tłumaczenie symultaniczne) oraz płatne pakiety z dodatkowymi korzyściami i aktywnościami – pakiety Standard, Premium i VIP.
Do 31 marca można skorzystać z oferty Early Bird i kupić je taniej.

Szczegóły i rejestracja na kongresonline.mitsmr.pl