Najpopularniejsze tematy:

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

Premium

Subskrybenci wiedzą więcej!

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>
Co marki mogą zrobić, aby przykuć uwagę klienta?

Omnichannel ułatwia zdobywanie nowych klientów i wzmacnia relacje z już obecnymi. Warto jednak pamiętać, że klienci coraz częściej oczekują spójnego doświadczenia niezależnie od tego, z jakiego kanału skorzystali w celu dokonania zakupu. Ciekawe rozwiązania w tym zakresie oferuje Salesforce, z czego korzystają największe firmy.

W obecnych warunkach „nowej normalności” firmy muszą szybko uruchamiać nowe usługi, a jednocześnie zachować pełną kontrolę nad wszystkimi punktami kontaktowymi. Z tego powodu działy sprzedaży powinny bezpośrednio współpracować z IT, aby zapewnić optymalną zwinność. Trendem, który już teraz ma ogromne znaczenie i będzie miał coraz większy wpływ na przyszłość wielu biznesów, jest wykorzystanie sztucznej inteligencji w sprzedaży. Dobrym przykładem jest oferowana przez Salesforce usługa Einstein, z której korzystają takie firmy jak Stonewall Kitchen, e.l.f. i ASICS.

Posłuchaj wystąpienia Vlada Stoicy podczas E‑commerce Trends Summit, aby poznać praktyczne przykłady zastosowania narzędzi Salesforce, a także dowiedzieć się, jak:

  • szybko i łatwo wprowadzać innowacje w e‑commerce, zachowując przy tym spójność i wysokiej jakości doświadczenie klienta;

  • zwiększyć konwersję i komunikację z klientem, wykorzystując narzędzia AI;

  • stworzyć jak najbardziej spersonalizowane doświadczenie dla klienta online;

  • połączyć dane z różnych silosów, aby zapewnić pełną dostępność.


Najpopularniejsze tematy