Najpopularniejsze tematy:

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

Premium

Subskrybenci wiedzą więcej!

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>
Znajdź głos, który wpłynie na konsumenta

Klienci coraz częściej ufają swoim asystentom głosowym. Ten sojusz zmusza marki do bardziej inteligentnego komunikowania się zarówno z konsumentami, jak i maszynami.

W pewnym sensie inteligencja maszyn zwiększa inteligencję konsumentów, dając im więcej możliwości dostępu do informacji, a co za tym idzie – pozwala dokonywać lepszych wyborów. W rezultacie ich decyzje stają się trudniejsze do przewidzenia niż kiedykolwiek wcześniej. Konsumenci wydają się być zadowoleni z takiego obrotu spraw, a zatem i ze swoich nowych, rozszerzonych możliwości. Jak wynika z badań przeprowadzonych przez Cognizant, współcześni klienci są nawet bardziej skłonni zaufać inteligentnym algorytmom uczenia maszynowego (ang. machine learning), które kryją się m.in. za głosem asystentów, niż informacjom dostarczanym bezpośrednio przez przedsiębiorstwa, np. za pośrednictwem ich stron internetowych.

Zostało 75% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla subskrybentów

Dołącz do subskrybentów MIT Sloan Management Review Polska Premium!

Jesteś subskrybentem? Zaloguj się »


Najpopularniejsze tematy