Jak wszyscy dobrze wiemy, minione dwa lata przyniosły firmom wiele wyzwań. Trwająca pandemia i powracające lockdowny, skokowe wzrosty cen, rosnące wynagrodzenia w IT i wiele innych czynników dały się we znaki polskim przedsiębiorcom. Nie ulega jednak wątpliwości, że cyfryzacja biznesu przyspieszyła w tempie, jakiego dotychczas nie obserwowano. Polskie firmy w dużej mierze posiadają już w pewnym stopniu zdigitalizowane procesy. Nie zadają sobie już pytania, czy inwestować w transformację cyfrową, tylko jak zrobić to skutecznie i z głową, a także – co może stanąć im na drodze do rozwoju.
Chcą się uczyć prowadzenia swoich biznesów lepiej, chcą zwiększać świadomość tego, jak unikać błędów, i nie boją się wykorzystywać nowych rozwiązań. Zarówno firma Polcom, jak i jej klienci – m.in. NEO Hospital i Lekta AI – widzą korzyści wynikające z przejścia na model outsourcingowy bez względu na cele biznesowe przedsiębiorstwa.
Podczas webinarium „MIT Sloan Management Review Polska” i Polcom można było dowiedzieć się:
W jakim kierunku technologia będzie napędzać biznes?
W jaki sposób firmy optymalizują koszty związane z postępującą cyfryzacją biznesu?
Jak firmy, które przeszły do chmury, budują przewagę konkurencyjną?
Na co powinny zwrócić uwagę firmy podejmujące decyzję o migracji do chmury?
Jak przygotować się na rosnącą liczbę incydentów związanych z bezpieczeństwem?
Na czym warto się skupić, planując strategię cyfryzacji w perspektywie 2022 roku?