Najpopularniejsze tematy:

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

Premium

Subskrybenci wiedzą więcej!

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>
Organizacja klientocentryczna. Jak to zrobić?

Wiodące firmy od dawna działają zgodnie z założeniem, że klient ma zawsze rację. Z tego względu zamiast domyślać się czego oczekują kupujący, pytają ich o to i na podstawie zebranych informacji dostarczają odpowiedni produkt.

Obecnie aż 66% klientów oczekuje od firm zrozumienia ich unikalnych potrzeb i oczekiwań. Zapraszamy na krótki videocast ekspertów z rynku technologii Customer360 i CRM, z którego dowiesz się:

  • czym jest organizacja stawiająca klienta w centrum?

  • dlaczego podejście klientocentryczne jest dziś tak istotne?

  • jak, wraz z wdrożeniem nowoczesnej i odpowiedniej technologii, przejść proces transformacji i dołączyć do najbardziej innowacyjnych oraz klientocentrycznych firm na świecie?


Najpopularniejsze tematy