Najpopularniejsze tematy:

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

Premium

Subskrybenci wiedzą więcej!

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>
Podcasty to świetny kanał do promocji biznesu

Podcasty są teraz na fali – wysokiej, coraz wyższej. Ich popularność błyskawicznie rośnie, a do tego dochodzą ciekawe, innowacyjne rozwiązania i technologie, które wspomagają wykorzystanie tego kanału do rozwoju biznesu. Warto się nimi zainteresować.

Podcasty – długi start

W przeciwieństwie do wielu innych technologii i zjawisk medialnych, to rozwija się dość spokojnie. Jeszcze 10–15 lat temu podcasting był zjawiskiem niszowym, ograniczonym do wąskiej grupy audiofilów i sympatyków nowych technologii. Dziś wygląda to zupełnie inaczej – współcześnie podcastów słucha co najmniej raz w miesiącu 1/3 Amerykanów. Co ważne, 65% z nich zaczęło korzystać z tej technologii dopiero w ciągu ostatnich 3 lat (raport The Infinite Dial 2019).

Zostało 84% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla subskrybentów

Dołącz do subskrybentów MIT Sloan Management Review Polska Premium!

Jesteś subskrybentem? Zaloguj się »

Tomasz Kulas

Redaktor "MIT Sloan Management Review Polska", redaktor prowadzący "ICAN Management Review"


Najpopularniejsze tematy