Najpopularniejsze tematy:

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

Premium

Subskrybenci wiedzą więcej!

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>
Huawei kontra USA, czyli jak zyskać dzięki kryzysowi

Nie jest to (kolejny) materiał poświęcony starciu Chin i Stanów Zjednoczonych, z Huawei i Google’em w przeciwległych narożnikach ringu. Pokazujemy – na przykładzie Huawei – że firma może zyskać na sytuacji zewnętrznego kryzysu.

Zaraz, zaraz – o jakim zysku mówimy? Przecież kilkanaście dni temu Ren Zhengfei, założyciel i prezes Huawei, poinformował o przewidywanym spadku dochodów firmy na poziomie 30 mld dolarów. Plany sprzed kryzysu handlowego między Chinami a Stanami Zjednoczonymi zakładały, że w 2019 roku obroty firmy osiągną poziom ok. 130 mld dolarów, natomiast aktualne szacunki to 100 mld. Ren Zhengfei potwierdził także, że w maju sprzedaż smartfonów Huawei spadła poza granicami Chin aż o 40%. Według agencji Bloomberg oznacza to, że do nabywców trafi aż 20 mln mniej smartfonów tego producenta.

Zostało 87% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla subskrybentów

Dołącz do subskrybentów MIT Sloan Management Review Polska Premium!

Jesteś subskrybentem? Zaloguj się »

Tomasz Kulas

Redaktor "MIT Sloan Management Review Polska", redaktor prowadzący "ICAN Management Review"

Polecane artykuły


Najpopularniejsze tematy