Najpopularniejsze tematy:

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

Premium

Subskrybenci wiedzą więcej!

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>

O tym, jak w czasie „nowej normalności” poprawić customer expierience, opowiadała Małgorzata Gawrysiak, dyrektorka sprzedaży w Genesys Polska.

– Czas pandemii pokazał mi, że poza samymi kompetencjami i zaangażowaniem do poradzenia sobie z nowymi wyzwaniami niezbędne są nowe technologie i transformacja cyfrowa – mówi Małgorzata Gawrysiak.

Ekspertka podkreślała, że „nawet cyfrowa obsługa klienta może być miła, szybka i kompetentna”. I mimo tego, że na początku pandemii zachwyciliśmy się czatbotami, klienci dziś są mniej zadowoleni z ich obsługi niż przed rokiem. Dlatego najważniejszym elementem przygotowania czatbota jest jego personalizacja. Małgorzata Gawrysiak podzieliła się także swoimi przewidywaniami odnośnie do tego, co nas czeka w przyszłości.

Z wystąpienia Małgorzaty Gawrysiak dowiesz się m.in:

  1. Dlaczego w dobie pandemii technologia nabrała wartości?

  2. Jak budować realne customer experience w dobie pracy zdalnej?

  3. Jak powinna wyglądać skuteczna i efektywna cyfrowa obsługa klienta?

  4. Z jakich technologii warto skorzystać, tworząc cyfrową obsługę klienta?

  5. Kiedy czatboty mogą być dobrym rozwiązaniem?

Małgorzata Gawrysiak

General Manager, Genesys Polska.Od ponad 16 lat buduje i wdraża rozwiązania Customer Experience. W swojej działalności wspiera nieustannie rozwój klientów w zakresie rozwiązań Contact Center, Customer Experience, Strategicznej Optymalizacji Procesów oraz Zarządzania Efektywnością firmy.

Polecane artykuły


Najpopularniejsze tematy