Najpopularniejsze tematy:

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

Premium

Subskrybenci wiedzą więcej!

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>
Nie pozwólcie, by marketing zabił waszą markę

Firmy powinny uważać, by nie przesadzić z wykorzystywaniem danych o klientach podczas tworzenia strategii marketingowej

Menedżerowie ds. marki podlegają obecnie sporej presji w związku z powszechnym dążeniem do personalizacji ofert. Firma doradcza McKinsey uważa, że wykorzystanie danych i personalizacja stanowią obecnie istotę marketingu. Netflix na przykład staje się globalnym gigantem właśnie dzięki wykorzystaniu uczenia maszynowego, które ma wesprzeć personalizację oferty.

Zostało 89% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla subskrybentów

Dołącz do subskrybentów MIT Sloan Management Review Polska Premium!

Jesteś subskrybentem? Zaloguj się »


Najpopularniejsze tematy