Najpopularniejsze tematy:

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

Premium

Subskrybenci wiedzą więcej!

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>
Jak będą wyglądały zakupy świąteczne w tym roku?

W dobie pandemii COVID‑19 sektor e‑commerce mocno przyśpieszył. Największe zakupy tego roku jednak dopiero przed nami. O prognozach dotyczących (nie tylko) świątecznej gorączki zakupowej opowiada Femi Adeboye, E‑Commerce Strategy Consultant w firmie Salesforce.

Według szacunków Salesforce podczas tegorocznych świąt aż 30% produktów kupimy przez internet. To ogromny wzrost w porównaniu z zeszłym rokiem, gdy odsetek takich zakupów wynosił 14%. A przy okazji zakupy zaczniemy wcześniej – czarny piątek nie będzie już nawet czarnym tygodniem, a raczej miesiącem – w przypadku niektórych sklepów.

Duża zmiana może zajść na etapie tzw. ostatniej mili: usługa door‑to‑door być może zostanie zastąpiona przez punkty odbioru paczek. Coraz więcej sklepów będzie oferować usługę click & collect (rozwiązanie umożliwia skompletowanie produktu w sklepie internetowym i osobisty odbiór zamówienia w wybranym przez siebie miejscu i o dogodnej porze). Last but not least: personalizacja usług i produktów nie zwolni.

Podczas „E‑commerce Trends Summit” odbyło się 12 merytorycznych wystąpień oraz 2 inspirujące debaty, w których wzięło udział 20 ekspertów, a przysłuchiwało się im 928 uczestników. Specjaliści poruszali tematy związane z przyszłością e‑handlu i perspektywami rozwoju biznesu w sieci. Aby dowiedzieć się:

Jakie są nowe zasady sprzedaży i jak wpływają na sukces firmy w czasach kryzysu?

Jak opracować optymalną strategię i sprawniej realizować cele sprzedażowe?

Jak przeprowadzić cyfrową transformację logistyki w dobie pandemii?

Z jakich rozwiązań do budowania systemu omnichannel warto korzystać?

Jak zadbać o cyberbezpieczeństwo i wykorzystywać sztuczną inteligencję w e‑commerce?

Śledź kolejne wpisy na portalu „MIT Sloan Management Review Polska”, gdzie będziemy prezentować wystąpienia prelegentów „E‑commerce Trends Summit”.

Femi Adeboye

E-Commerce Strategy Consultant - Commerce Cloud, Salesforce. Femi przez ostatnie 11 lat rozwijał swoją karierę w obszarze płatności cyfrowych i handlu elektronicznego. Jest także mówcą, komentatorem i prowadzącym niektóre z największych na świecie wydarzeń eSportowych, w tym Evo w Vegas i Red Bull Kumite we Francji i Japonii.

Polecane artykuły


Najpopularniejsze tematy